رنگ سال 2024 چه رنگی است ؟!

به گزارش مجله تانی بای، رنگ سال 2024 را می دانید ؟ می خواهید از روندهای سال 2024 جلوتر باشید؟ زمان آن است که کمد لباس خود را برای یک سال مد روز آماده کنید!

رنگ سال 2024 چه رنگی است ؟!

طراحان داخلی، مشاوران هنر شرکت ها و دیگر متخصصان صنایع هنری زمانی که مشتریانشان در حال بازسازی و خرید آثار هنری هستند و می خواهند بدانند موسسه پنتون چه رنگی را رنگ سال 2024 اعلام می نماید.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با طراحی استایلهای شیک و مجذوب نماینده با رنگ سال 2024 آشنا می نماید. اگر شما هم نظری در این خصوص دارید راضی میشویم به وسیله بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

ویژگی های رنگ سال 1402 - 2023 چیست؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار یا فعال صنایع پوشاک ، دکوراسیون و .. ، اطلاعات در خصوص رنگهای انتخابی مفید خواهد بود. وقتی محصولات شما و بازار هنری با هم سازگار هستند، راهی برای افزایش فروش محصولات و خدمات شماست.

موسسه رنگ پنتون یک سازمان مهم است که از نظریه رنگ برای تفسیر روندها استفاده می نماید. آنها برای الهام گرفتن به مد، طراحی و شرایط اقتصادی-اجتماعی می پردازند. هر سال پنتون رنگ اصلی خود را انتخاب می نماید. در این مقاله با رنگ سال 2024 پنتون آشنا خواهید شد.

پنتون (Pantone) یک شرکت با مسئولیت محدود است که دفتر مرکزی آن در کارلاستادت، نیوجرسی است. پنتون در دهه 1950 به عنوان شرکت چاپ تجاری برادران مروین و جسی لوین، تبلیغات ام اند جی لوین آغاز به کار کرد. اما در سال 2007 شرکت ایکس-رایت، تامین نماینده ابزار و نرم افزار میزان گیری رنگ، پنتون را به مبلغ 180 میلیون دلار خریداری کرد.

موسسه رنگ پنتون اخیراً 224 رنگ را به راهنمای فرمول پنتون خود اضافه نموده اند، برای مثال، با رنگ هایی انتخاب شده که نشان دهنده آن چیزی است که آنها پیش بینی می نمایند محبوب ترین خانواده رنگ در دهه آینده باشد.

پنتون زمانی که رنگ های تازهی را اضافه می نماید، می خواهد مطمئن گردد مشتریان واقعا جذب رنگ های اضافه شده می شوند.

بیشتر بخوانید : با انواع ساعتهای لوکس مردانه آشنا شوید

موسسه پنتون چگونه رنگ سال را انتخاب می نماید؟

فرایند انتخاب رنگ و جهت کلی و حرکت گرایش های رنگی بر اساس خانواده رنگ و نیازهای صنایع مختلف است. موسسه پنتون علاوه بر کار با تیم خود در موسسه رنگ پنتون، با شرکای پیش بینی رنگ خود در سطح جهانی هم مشورت می نماید.

گرایش های رنگی که Pressman و بقیه اعضای تیم پنتون شناسایی می نمایند، منعکس نماینده حرکات بیشتر در صنایع طراحی و فراتر از آن هستند. از نظر پنتون رنگ یک زبان زنده و بیانگر آنچه در فرهنگ اتفاق می افتد است.

جهت رنگ انتخاب شده به وسیله پنتون متاثر از عناصر بسیاری از جمله جمعیت شناسی، موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، سبک زندگی تازه و سبک های بازی، و تأثیرات فرهنگی و اجتماعی است. بعلاوه ممکن است از فناوری ها، مواد، بافت ها و جلوه های تازهی که بر رنگ تأثیر می گذارند، الهام گرفته گردد.

رنگ سال 2024 چه رنگی هست ؟

پنتون رنگ نارنجی قرمز 2024 را اینگونه توصیف می نماید: تن نارنجی گرم و گرم، هم خودجوش و هم مطمئن. شما می بینید که این رنگ در بسیاری از عکس های تازه طراحی داخلی و در باندهای مد در مرکز توجه قرار می گیرد.

Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون در خصوص هفته مد نیویورک می گوید : رنگ های پاییز و زمستان 2024 - 2023 فراتر از آنچه ما فکر می کنیم ممکن است ما را وارد این دوره تازه کند و ما را به مکانی می برد که در آن مرزهای زمانی وجود دارد. مکان و هویت دیگر ثابت نیست.

این رنگ سال چشم میزانایی از برگ های پاییزی، غروب های باشکوه و بستنی های نارنجی کرمی را فرا می خواند. بسیاری از رنگ های همسایه آن عبارتند از ترا کوتا، روست و نارنجی سوخته.

همانطور که در نقاشی برگ های پاییزی جورجیا اوکیف می بینید، ما به سمت این رنگ گرم و پر جنب و جوش و رنگ های مجاور آن سوق داده شده ایم.

برگ های پاییزی - دریاچه جورج، نیویورک 1924، رنگ روغن روی بوم، اثر جورجیا اوکیف، موزه هنر کلمبوس

رنگ Apricot Crush یک رنگ فوق العاده همه کاره است که با رنگ های خاکی مانند زیتونی و قهوه ای برای پاییز و زمستان یا رنگ های روشن تر مانند فیروزه ای برای بهار و تابستان به خوبی ست و هماهنگ می گردد. روی اکسسوری های Apricot Crush برای تمام فصول رنگی سرمایه گذاری کنید - چکمه ها، کلاه ها، کیف های دستی - حتی بعضی زیورآلات صدف خاردار و مرجانی این رنگ نارنجی را به خود می گیرند.

با در نظر گرفتن همه این موارد، پنتون از مجموعه ای از رنگ های نارنجی، زرد، قرمز، صورتی، قهوه ای، آبی، بنفش، سبز و خاکستری که با دقت انتخاب شده بودند در راهنمای فرمول رونمایی کرد که هر کدام به علت توانایی خود در ارائه برترین ها به طراحان انتخاب شده اند.

البته پنتون به این نتیجه رسیده است که میل به رنگ های تند و عمیق تر نارنجی افزایش یافته است. در نتیجه، رنگ های نارنجی گرم و درخشان، مجموعه ای از سایه های تند با عمق رنگ بیشتر، رنگ های کمرنگ تر آغشته به قهوه ای و انواع رنگ های مرجانی، هلویی ملایم تر و زردآلوی را اضافه نمودند.

موسسه پنتون بعلاوه تمایل فزاینده ای به افراد خنثی لوکس تر در خانواده قهوه ای ها را شناسایی کرد. بنابراین سایه های قهوه ای با عمق رنگ و تطبیق پذیری بیشتر، مانند قهوه های طلایی، و رنگ هایی با ته رنگ های قرمز، همراه با قهوه ای قوی، قهوه ای موکا، و چندین رنگ شتری گرم تر و کلاسیک، به محبوبیت فزاینده اضافه نمودند.

تمرکز ضروری جامعه ما بر محیط زیست، سلامت و زندگی سبز به افزایش رنگ های سبز یاری نموده است. به این ترتیب، اضافاتی مانند سبزهای خاکی، زرد گرم، سایه های سبز واقعی، سبزهای متاثر از آبی عمیق، سبزهای خاکستری بر پایه آبی، رنگ های سبز کرفسی، و رنگ های سبز سبز مرکباتی و پر انرژی نیز به راهنمای فرمول اضافه شدند.

رنگ های بنفش همچنان به عنوان رنگ های مورد علاقه همیشگی ادامه می دهند، بنابراین پنتون رنگ های بنفش پر جنب و جوش، بر پایه قرمز، چندین بنفش مایل به خاکستری با ته رنگ های آبی، مجموعه ای از تن های میانی ملایم تر، و بعضی بنفش های دودی عرفانی تر را اضافه نمود.

پس سال جاری وقتی برای خرید به مراکز خرید مراجعه می کنید حواستان به رنگ سال باشد.

مخاطب گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره رنگ سال 1402 دارید و نسبت به موضوعات و استایل هایی که در این گفتار معرفی شده است، دیدگاهی دارید، مراتب را به وسیله بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 27 آبان 1402 بروزرسانی: 27 آبان 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2263

به "رنگ سال 2024 چه رنگی است ؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ سال 2024 چه رنگی است ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید