طرز تهیه فیلینگ پوره میوه ساده برای انواع کیک اسفنجی

به گزارش مجله تانی بای، فیلینگ پوره میوه یک ایده خلاقانه و خوشمزه برای تزیین و سرو کیک و دسرهاست. این فیلینگ با استفاده از میوه های مختلف و انواع خامه تهیه می گردد و می تواند سفره شما را در هر مناسبتی تزیین کند. ترکیب میوه های تازه و خامه، یک تجربه خوشمزه و بی نظیر برای مهمانی شما ایجاد خواهد نمود. در ادامه، ما به شما طرز تهیه فیلینگ پوره میوه ساده و لذیذ را آموزش می دهیم.

طرز تهیه فیلینگ پوره میوه ساده برای انواع کیک اسفنجی

مواد لازم برای تهیه فیلینگ پوره میوه

  • پوره میوه دلخواه 500 گرم
  • شکر 500 گرم
  • نشاسته 10 گرم
  • خامه سولیانو به اندازه لازم

طرز تهیه فیلینگ پوره میوه

پوره کردن میوه

اولین مرحله از طرز تهیه فیلینگ پوره میوه این است که ابتدا شکر و پوره میوه را روی اجاق گاز قرار دهید و بعد از این که جوشید نشاسته را به آن اضافه کنید و به مدت 6 دقیقه بگذارید بجوشد.

استفاده از فیلینگ در مغزی کیک

حالا که پوره میوه شما آماده است باید پس از خنک شدن آن خامه را به آن اضافه کنید و بعد فیلنگ نهایی را داخل قیف مناسب بریزید و در مغزی کیک یا همان وسط کیک بهره ببرید. یادتان باشد به ازای هر یک کیلوگرم خامه 200 گرم پوره میوه استفاده می گردد. یادتان باشد می توانید پوره را جدا و خامه را جدا بهره ببرید.

نکته: آلبالو از آن دسته میوه هاست که می توانید آن را به صورت مستقیم روی مغزی کیک استفاده کرد.

نکات تکمیلی برای تهیه انواع فیلینگ

فیلینگ یکی از روش های خوب برای مجذوب کننده و خوشمزه تر کردن انواع کیک های اسفنجی است. در واقع تهیه فیلینگ همان طور که بالا هم خواندید کار ساده ای است اما خوب است نکاتی را در خصوص فیلینگ و انواع فیلینگ بدانید.

تفاوت فیلینگ و فراستینگ

فیلینگ (Filling) یک لایه برای داخل کیک یا به عبارتی لایه های داخلی کیک است. اما متاسفانه عده ای به لایه رویی کیک هم فیلینگ می گویند که این نادرست است چون لایه رویی که برای تزیین کیک استفاده می گردد فراستینگ است.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 14 آبان 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2262

به "طرز تهیه فیلینگ پوره میوه ساده برای انواع کیک اسفنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه فیلینگ پوره میوه ساده برای انواع کیک اسفنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید