فیلم ترسناک پنج شب با فردی 2 ساخته خواهد شد

به گزارش مجله تانی بای، جاش هاچرسون رسما تایید کرد که فیلم پنج شب با فردی 2 (Five Nights at Freddys 2) در دست توسعه قرار گرفته است. هاچرسون که نقش اصلی قسمت اول را هم برعهده داشت، در مصاحبه اخیرش این خبر را بیان کرد تا هواداران این فیلم ترسناک محبوب بار دیگر هیجان زده شوند.

فیلم ترسناک پنج شب با فردی 2 ساخته خواهد شد

فیلم پنج شب با فردی به کارگردانی اِما تامی، یکی از پرطرفدارترین و برترین فیلم های ترسناک سال 2023 بود که البته نقدهای مثبتی دریافت نکرد و حتی برخی از منتقدان به آن حمله کردند اما در گیشه به فروش باورنکردنی رسید. این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده بود، 295 میلیون دلار فروخت تا به پرفروش ترین محصول تاریخ استودیوی بلوم هاوس تبدیل گردد؛ نکته جالب این است که فیلم به طور همزمان در سرویس استریم پیکاک نیز قرار گرفته بود اما هواداران ترجیح دادند که برای تماشای آن به سالن های سینما بروند.

با پیروزیت های حیرت انگیز فیلم، بدیهی بود که دنباله آن هم فراوری گردد اما این دنباله احتمالا زودتر از آنچه مخاطبان انتظار داشتند در دسترس قرار خواهد گرفت. جاش هاچرسون در مصاحبه جدیدش با اشاره به قسمت دوم گفت: باخبرم که آن ها در حال حاضر سرگرم تکمیل قصه هستند، و می خواهند [ساخت] این پروژه را هر چه سریع تر شروع نمایند. هواداران [این مجموعه] فوق العاده و دوآتشه هستند؛ اینکه من توانستم بخشی از فیلم اول باشم، برایم شگفت انگیز بود.

هاچرسون در همین مصاحبه به این نکته اشاره می نماید که هیچکس -حتی تیم سازنده- انتظار نداشت که مخاطبان تا این میزان با پنج شب با فردی ارتباط برقرار نمایند و به چنین فروش فوق العاده ای برسد. او بعلاوه گفت که هیجان زده است تا هر چه زودتر در قسمت دوم بازی کند و امیدوار است که اِما تامی هم برای بار دوم پشت دوربین قرار بگیرد:

امیدوار بودیم که مخاطبان [با فیلم] ارتباط برقرار نمایند. اما هیچکس -حتی از سمت ما- انتظار چنین پیروزیت هایی را نداشت. لحظه شماری می کنم تا دوباره به صحنه فیلمبرداری بروم. اِما تامی -کارگردان ما- بی نظیر بود و هیجان زده ام تا ببینم قسمت دوم به کجا می رسد.

با اینکه جزئیات قصه فیلم پنج شب با فردی 2 هنوز فاش نشده است اما اِمی تامی در مصاحبه با رسانه ورایتی گفت که قسمت اول بر اساس نسخه اول سری بازی ها بود، بنابراین منطقی است که دنباله آن هم مبتنی بر نسخه دوم سری بازی ها باشد. قسمت دوم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد اما می توان انتظار داشت که اواسط سال 2025 از راه برسد و باید دید تا چه میزان پیروز خواهد بود.

منبع: Movieweb

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2269

به "فیلم ترسناک پنج شب با فردی 2 ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ترسناک پنج شب با فردی 2 ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید