یک اتاقک مشکل ساز بعد از 8 سال جمع آوری شد

به گزارش مجله تانی بای، اتاقک متروکه ای که طی 8 سال برای اهالی منطقه 19 مسائل و آسیب های اجتماعی به بار آورده بود با کوشش های مدیریت شهری منطقه جمع آوری شد.

یک اتاقک مشکل ساز بعد از 8 سال جمع آوری شد

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 19 درحالیکه از تحقق مطالبه شهروندان پس از گذشت 8 سال انتظار خبر می دهد، می گوید: در سالیان گذشته شرکت آبفای تهران نسبت به حفر یک حلقه چاه شرب در انتهای کوچه 48 خیابان شهید صمدی اقدام نموده بود که به مرور زمان و به دلیل خشکی چاه و خروج از مدار، اتاق آن مسائل و آسیب های اجتماعی متعددی را برای ساکنان این محدوده رقم زده بود که مدیریتش شهری با هدف پیگیری درخواست های مردمی درصدد برطرف این معضل نهاده شد.

تورج فرهادی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه پس از تفاهم با شرکت آبفای تهران نسبت به جمع آوری اتاق متروکه شرکت آبفا اقدام شده است، می گوید: طی بازدید میدانی شهردار و عوامل ناحیه یک و بعلاوه برگزاری جلسات مستمر با شرکت آبفای تهران و اداره حقوقی منطقه مقرر شد اتاق متروکه جمع آوری و برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان این معبر تعریض گردد. بعلاوه در جلسات بین شهرداری منطقه و آبفا مقرر شد نسبت به جانمایی حفر یک حلقه چاه نو همراه با اتاق در مکان دیگری اقدام گردد.

برطرف این معضل قدیمی تسریع در عبور و مرور عابران و خودرو ها، کاهش تصادفات، از بین رفتن فضاهای بی دفاع شهری و بد منظر، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2200

به "یک اتاقک مشکل ساز بعد از 8 سال جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اتاقک مشکل ساز بعد از 8 سال جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید