آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد

به گزارش مجله تانی بای، افسرنگهبان آتش نشانی مشهد گفت: در پی آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان واقع در شمال شهر آتش نشانان دو ایستگاه برای مهار این حادثه به محل اعزام شدند.

آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد

به گزارش خبرنگار از ، آتشیار مصطفی علیزاده افسرنگهبان آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود از داخل یک سوله در جاده سیمان ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفاء حریق ایستگاه های 45 و 37 را به محل حادثه در روستای علی آباد اعزام کرد.

او ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل آتش سوزی در داخل یک سوله به وسعت 500 متر مربع که محل نگهداری دارو بود به وقوع پیوسته و حریق در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت های این انبار و سوله های مجاور بود که آتش نشانان بلافاصله ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظت فردی برای مقابله با مواد شیمیایی با استفاده از چندین رشته شلنگ آبرسانی ضمن مهار آتش سوزی از سرایت حریق به انبار های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

افسرنگهبان آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان پس از اتفای کامل حریق با بکارگیری دمنده های قوی اقدام به تهویه هوا در محیط داخلی این سوله نموده و پس از پاکسازی و ایمنی سازی کامل محل آتش سوزی به ماموریت خود سرانجام دادند.

علیزاده اضافه نمود: علت دقیق این حریق توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست آنالیز است و خوشبختانه به کسی در این آتش سوزی آسیبی نرسیده است.

/ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 731

به "آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی انبار دارو در جاده سیمان مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید