آمریکا تروریستی بودن تیراندازی توسط تبعه سعودی را نپذیرفت

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرق الاوسط، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی، تروریستی بودن تیراندازی اخیر از سوی یک تبعه سعودی در یک پایگاه هوایی در فلوریدا را رد کرد.

آمریکا تروریستی بودن تیراندازی توسط تبعه سعودی را نپذیرفت

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گفته اسپر، خیلی زود است که تیرندازی اخیر در فلوریدا را تروریستی عنوان کنیم.

اسپر که در میان مقامات نظامی و دفاعی آمریکا حضور داشت، اضافه کرد که آنالیز ها درباره این حادثه ادامه دارد، اما نمی توان در حال حاضر حادثه اخیر را تروریستی بیان کرد و هنوز هیچ انگیزه ای در پشت این حادثه کشف نشده است.

این اظهارات وزیر دفاع آمریکا به دنبال وقوع حادثه تیراندازی از سوی یک تبعه سعودی در یک پایگاه هوایی در ایالت فلوریدا اجرا شده که در جریان آن چهار نفر دیگر کشته شدند. این تبعه سعودی در این پایگاه هوایی مشغول فراگرفتن دوره های آموزشی بوده است.

پیش از این پلیس آمریکا اعلام نموده بود که 6 سعودی را با هدف بازپرسی درخصوص حادثه تیراندازی به پایگاه هوایی و دریایی پنساکولا در ایالت فلوریدا بازداشت نموده است.

مظنون اصلی این تیراندازی در جریان حادثه به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد و بنا بر گزارشها، فرد مهاجم از یک اسلحه کمری برای این حمله استفاده نموده است.

ریک اسکات فرماندار سابق فلوریدا که هم اکنون نماینده این ایالت در مجلس سنای فدرال است؛ در واکنش به حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی پنساکولا خواهان بازنگری کلی در قوانین آموزش نظامیان بیگانه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 586

به "آمریکا تروریستی بودن تیراندازی توسط تبعه سعودی را نپذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا تروریستی بودن تیراندازی توسط تبعه سعودی را نپذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید