انتخاب شهردارکرج به هفته آینده موکول شد

به گزارش مجله تانی بای، عباس زارع در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص مذاکراتی که از سوی شورای شهر کرج با وزارت کشور در خصوص معین تکلیف شهردار منتخب این کلان شهر گردیده است، گفت: درخواست ملاقات حضوری با شخص وزیر را داشته ایم و منتظر هستیم که پاسخ این درخواست ما از سوی وزارت کشور معین گردد.

انتخاب شهردارکرج به هفته آینده موکول شد

رئیس شورای شهر کرج اضافه کرد: اگر زمینه ملاقات حضوری با وزیر کشور فراهم گردد، محور سخنان ما حمایت از مصوبه شورای شهر کرج در خصوص انتخاب سیروس شفقی به عنوان شهردار منتخب این کلان شهر است.

زارع ادامه داد: هدف ما از پایه ریزی این دیدار و گفتگوی حضوری با وزیر کشور این است که قبل از جلسه هفته آینده در صحن علنی شورای شهر که در خصوص معین تکلیف شهردار کرج است بتوانیم مذاکرات لازم را انجام داده و سپس بر مبنای آن تصمیم گیری کنیم.

شهرداری کرج از اردیبهشت ماه امسال به دلیل استعفای علی اصغر نصیری با انتخاب سرپرست اداره گردیده و گزینه های معرفی گردیده به وزارت کشور برای تصدی پست شهرداری به دلایل مختلف رد گردیده اند.

وزیر کشور با مأموریت سیروس شفقی که در حال حاضر فرماندار کرج است مخالفت نموده و مخالفت وزیر موضوع انتخاب شهردار کلان شهر کرج را وارد فاز جدیدی نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 21

به "انتخاب شهردارکرج به هفته آینده موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب شهردارکرج به هفته آینده موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید