تایم: آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ظرف 2هفته از یک میلیون نفر فراتر می رود

به گزارش مجله تانی بای، یک رسانه آمریکایی با استناد به الگوهای آماری پیش بینی کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در آمریکا ظرف 2 هفته آینده از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت.

تایم: آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ظرف 2هفته از یک میلیون نفر فراتر می رود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نشریه آمریکایی تایم با استناد به یک الگوی رگرسیونی با ضریب تعیین 0.9976 پیش بینی کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا روز 14 آوریل (دو هفته آینده) به بیش از یک میلیون نفر خواهد رسید.

بر اساس این الگوی آماری، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا که از روز 20 مارس (اول فروردین) با یک شیب صعودی افزایش یافته است، در روز 8 آوریل (20 فروردین) به عدد 500 هزار نفر خواهد رسید و پس از آن 6 روز طول خواهد کشید که شمار مبتلایان از مرز یک میلیون نفر عبور کند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، تا ساعت 15:00 روز سه شنبه به وقت واشنگتن بیش از 180 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شده اند و از این تعداد حدود 3600 نفر جان خود را از دست داده اند.

آمریکا با اختلاف بسیار زیادی نسبت به کشور دوم (ایتالیا) بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در جهان را دارد. تنها در ساعات سپری شده از روز سه شنبه (به وقت محلی حدود 15 ساعت) بیش از 17 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا شناسایی شده اند که این ارقام از رشد پرشتاب آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا حکایت می کند.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 854

به "تایم: آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ظرف 2هفته از یک میلیون نفر فراتر می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایم: آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا ظرف 2هفته از یک میلیون نفر فراتر می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید