خبرنگاران شناسایی 46 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین

به گزارش مجله تانی بای، پکن- خبرنگاران- کمیسیون ملی بهداشت چین روز پنجشنبه اعلام نمود در شبانه روز گذشته، 46 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده اند که از این تعداد 12 مورد دارای منشاء داخلی و 34 مورد نیز وارداتی بوده است.

خبرنگاران شناسایی 46 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین

به گزارش ایران کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام نمود در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا در این کشور گزارش نشده است در عین حال 4 مورد مشکوک نیز ثبت شده است.

این گزارش حاکی است در شبانه روز گذشته نیز 76 بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان ها و مراکز درمانی ترخیص شده اند بر اساس این گزارش شمار کل درمان شدگان هم به 77 هزار و 892 تن رسیده است با این حال شمار افرادی هم که دارای شرایط بحرانی هستند از 18 نفر به 95 نفر افزایش یافته است.

کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین اعلام نمود تا امروز چهارشنبه در مجموع یک هزار و 534 فرد مبتلا به کرونا از خارج وارد چین شده است که از این تعداد 636 نفر آنها درمان شده و شرایط 46 نفر هم بحرانی است.

مقامات بهداشتی چین همچنان اعلام نمودند در روز گذشته 64 بیمار مبتلا به کرونا که فاقد هرگونه علایمی هستند و به همین دلیل به آنها ناقل خاموش گفته می گردد را شناسایی نموده اند که از این تعداد سه نفر آنها از خارج وارد چین شده اند براساس آمار تا به امروز یک هزار و 32 بیمار ناقل خاموش در چین تحت نظر پزشکی هستند که از این تعداد 217 نفر آنها از خارج وارد شده اند.

تا کنون در چین 82 هزار و 341 تن به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد سه هزار و 342 تن فوت شده اند.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز دوشنبه در سراسر دنیا به دو میلیون و 83 هزار تن رسیده است آمار جان باختگان هم 134 هزار و 615 تن گزارش شده است در حالی که 510 هزار نفر هم بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 894

به "خبرنگاران شناسایی 46 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شناسایی 46 مورد جدید ابتلا به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید