رهبر حزب استقلال انگلیس: مخالفت با پوتین در اوکراین را متوقف کنید

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: رهبر حزب استقلال انگلیس توضیح داد که کشورهای غربی باید اجرای مانورهای جنگی در اوکراین را متوقف نمایند چرا که آقای پوتین در طرف ما در جنگ علیه افراطی گری قرار گرفته است.

رهبر حزب استقلال انگلیس: مخالفت با پوتین در اوکراین را متوقف کنید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تلگراف، نایجل فاراژ رهبر حزب استقلال انگلیس توضیح داد که کشورهای غربی باید اجرای مانورهای جنگی در اوکراین را متوقف نمایند چرا که آقای پوتین در طرف ما در جنگ علیه افراطی گری واقع شده است.

بر اساس این گزارش فاراژ امروز صبح در سخنانی در مجلس اروپا گفت: کشورهای اروپایی به طور مستقیم ناآرامی در اوکراین را تشویق نموده اند و این مساله منجر به واکنش ولادیمیر پوتین شده است.

پوتین از سوی کشورهای غربی به خاطر ادامه خونریزی در سوریه و حمایت از دولت بشار اسد با ارسال اسلحه مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال فاراژ بر این باور است که این اختلافات باید از سوی کشورهای اروپایی و روسیه کنار گذاشته گردد و دو طرف طرحی را برای حل و فصل تهدید واقعی که با آن روبرو هستیم را آماده نمایند.

وی اضافه نمود: شاید ما بهتر درک کنیم که غرب با بزرگترین تهدید و بحرانی روبرو است که در راستا زندگی ما در 70 سال گذشته وجود داشته است. سربریده شدن گروگان های آمریکایی و انگلیسی این مشکل را نشان می دهد و بی شک شهروندانی از کشورهای ما نیز در این مساله و مشکل نقش داشته اند.

فاراژ تاکید نمود که در جنگ علیه افراط گرایی پوتین در طرف ما واقع شده است. من تصور می کنم که ما تهدید واقعی را که همه کشورها با آن روبرو هستند را درک می کنیم، ما مانورهای نظامی و جنگی در اوکراین را متوقف می کنیم و طراحی برنامه ای مثل سوریه، عراق، کنیا و نیجریه را شروع می کنیم و به حل و فصل تهدید واقعی که فراروی ما واقع شده است یاری می کنیم. بیایید پوتین را تحریک نکنیم چه او را دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم.

وی گفت: در بین فهرست طولانی شکست سیاست خارجی و تناقضات در سال های اخیر، در بین آنها بمباران لیبی، تمایل برای مسلح کردن شبه نظامیان در سوریه وجود داشته که موجب تحریک غیر ضروری ولادیمیر پوتین شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 472

به "رهبر حزب استقلال انگلیس: مخالفت با پوتین در اوکراین را متوقف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر حزب استقلال انگلیس: مخالفت با پوتین در اوکراین را متوقف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید