زمان شروع واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25 درصد اعلام شد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران : اوحدی گفت: واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25 درصد به بالا از این هفته شروع خواهد شد.

زمان شروع واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25 درصد اعلام شد

به گزارش به نقل از خبرنگاران، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در تفاهم نامه هایی که با 30 استان اجرا شده است، شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم.

وی اضافه نمود: دولت مکلف است تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70٪ را به استخدام خودش درآورد. در همین خصوص، رئیس جمهور دستور داده اند تا خاتمه دولت فعلی، 16000 نفر از افراد واجد شرایط، در دولت استخدام شوند.

سعید اوحدی توضیح داد: 12 تیر سال جاری، آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد برگزار می گردد. شرکت نمایندگان، سه انتخاب دارند و در یکی از انتخاب هایشان حتما استخدام خواهند شد؛ بنابراین تمام کسانی که در این آزمون شرکت می نمایند. به استخدام دولت در می آیند.

وی مطرح کرد: این مرحله اول آزمون است و ما پیگیر آزمون بعدی برای کسانی هستیم که سال جاری از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اشتغال، حق این افراد است. وعده جدی می دهیم که پس از برگزاری این آزمون، پیگیر ظرفیت های جدید برای آزمون های بعدی نیز باشیم.

اوحدی خاطر نشان کرد: بیش از 9 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان، جز نخبگان، سرآمدان و پیشتازان هستند.

معاون رئیس جمهور در مورد واکسیناسیون اجرا شده اظهار کرد: واکسیناسیون جانبازان قطع نخاعی 70٪ به بالا، 100 درصد اجرا شده است. اگر فردی دارای این شرایط است، اما هنوز واکسن خود را دریافت نکرده است، به بنیاد شهید شهر محل زندگی خود مراجعه کند.

وی اضافه نمود: مرحله بعد، واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25 درصد به بالا است که از این هفته شروع خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد آمارهای مربوط به کرونا گفت: حدود 8 هزار نفر از افراد جامعه ایثارگری به کرونا مبتلا شدند، که از میان آن ها 14 هزار نفر در بیمارستان ها بستری شدند.

اوحدی توضیح داد: 2200 نفر فوتی کرونایی داشته ایم که از میانگین آمار کل کشور، پایین تر است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1635

به "زمان شروع واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25 درصد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان شروع واکسیناسیون جانبازان شیمیایی 25 درصد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید