سانچو برای یونایتد مانند رونالدو است

به گزارش مجله تانی بای، وس بروان، مدافع سابق منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد جیدون سانچو راهی اولدترافورد گردد.

سانچو برای یونایتد مانند رونالدو است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، درخشش فوق العاده جیدون سانچو در ترکیب دورتموند و عملکرد فراتر از تصور این وینگر انگلیسی باعث ابراز علاقه بسیاری از تیم های عظیم اروپایی به جذب او شده است. البته به نظر می رسد منچستریونایتد مدت هاست مذاکره با دورتموند برای نهایی شدن این انتقال را شروع نموده است و وس براون مدعی شد جیدون سانچو می تواند مانند کریستیانو رونالدو هیجان را به ترکیب شیاطین سرخ تزریق کند.

وس بروان گفت: انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد باعث اضافه شدن استعداد و هیجان به ترکیب این تیم خواهد شد و این دقیقا همان صفاتی است که یونایتد در آینده به آن احتیاج دارند. ما سالها چنین چیزی را در ترکیب یونایتد در اختیار داشتیم و من اطمینان دارم اگر مدیران باشگاه بتوانند جیدون سانچو را جذب نمایند دوباره هیجان به ترکیب یونایتد بازخواهد گشت.

در گذشته یونایتد بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در اختیار داشت که اینگونه بود. این سبک بازیکنان می تواننند سه یه چهار مدافع حریف را درگیر خود نمایند و اینگونه بازی کردن برای دیگر بازیکنان ترکیب آسان خواهد شد. اگر یونایتد بتواند بازیکنی مانند جیدون سانچو را جذب کند بازیکنی درخشان را در اختیار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 996

به "سانچو برای یونایتد مانند رونالدو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچو برای یونایتد مانند رونالدو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید