شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مرز 300 می رسد

به گزارش مجله تانی بای، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از رسیدن شرکت های دانش بنیان زیرپوشش این دانشگاه تا خاتمه سال تحصیلی به مرز 300 شرکت اطلاع داد.

شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مرز 300 می رسد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تقاضا برای شرکت های دانش بنیان بسیار است و در صورت امکان حمایت و ارائه تسهیلات و فضای مناسب تا خاتمه همین سال تحصیلی تعداد آن ها به 300 شرکت دانش بنیان افزایش خواهد یافت.

وی اضافه نمود: هم اکنون بیش از 200 شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعال هستند که تعدادی از آن ها در دو هفته گذشته در 5 دانشکده دانشگاه شروع به کار نموده اند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به امضای تفاهم نامه با بانک صنعت و معدن گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم احتیاجمند همکاری با بانک هاست و از آنجا که بانک صنعت و معدن براساس توضیح وظایف و متناسب با نامش در طرح های صنعتی و معدنی همکاری می نماید، با دانشگاه ما در زمینه طرح های صنعتی و معدنی شرکت های دانش بنیان دانشگاهی همکاری خواهد نمود.

معتمدی اضافه نمود: مهمترین محور تفاهم نامه امروز با بانک صنعت و معدن، حمایت و ارائه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان است که در تمام دنیا به منظور فراوری نهایی ایده هایشان به یک سرمایه گذار خطرپذیر احتیاج دارند.

وی ادامه داد: به منظور دریافت تسهیلات فاینانس (اقتصادی) برای خرید تجهیزات مورد احتیاج دانشگاه صنعتی امیرکبیر از کشور های خارجی احتیاج به یک بانک عامل داخلی وجود داشت که براساس این تفاهم نامه، حمایت بانک صنعت و معدن در این زمینه را نیز خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 532

به "شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مرز 300 می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مرز 300 می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید