شمار مبتلایان به کرونا در هند، ایتالیا و اسپانیا نگران کننده شده است

به گزارش مجله تانی بای، آمار بالای مبتلایان جدید به کرونا در هند، ایتالیا و اسپانیا نگرانی مقامات این کشور ها را برانگیخته است.

شمار مبتلایان به کرونا در هند، ایتالیا و اسپانیا نگران کننده شده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش به نقل از رویترز، ویروس کرونا همچنان در گوشه و کنار دنیا در حال تاخت و تاز است و شیوع دوباره آن در بعضی کشور ها نگرانی مقامات را برانگیخته است.

ایتالیا اعلام نمود در شبانه روز گذشته 947 مورد جدید ابتلا کووید 19 را شناسایی نموده است که این رقم نسبت به آمار روز قبل از آن که 845 مورد بود افزایش نشان می دهد و احتمالا حاکی از آغاز دور دوم شیوع کرونا در این کشور است. به گفته مقامات این کشور در دو هفته گذشته فرایند شیوع کرونا در ایتالیا صعودی بوده است.

آمار های وزارت بهداشت ایتالیا نشان می دهد افزایش روزانه موارد جدید ابتلا همان سطح ثبت شده در اواسط ماه مه (دور نخست همه گیری کرونا در این کشور) را نشان می دهد. از اواسط ماه جاری میلادی هنگامی که متوسط ابتلای جدید به کرونا از 200 الی 300 نفر به 600 نفر رسید مقامات این کشور آغاز به افزایش محدودیت های اجتماعی کردند.

کرونا تا به امروز در ایتالیا بیش از 257 هزار نفر را مبتلا نموده و سبب مرگ 35 هزار و 427 نفر شده است.

از سوی دیگر در اسپانیا نیز بنا بر اعلام مقامات این کشور رکورد ابتلا به کرونا در تابستان برای دومین روز پیاپی شکسته و بیش از هشت هزار بیمار جدید در یک شبانه روز شناسایی شده اند. بنا بر اعلام وزارت بهداشت اسپانیا، در روز آدینه هشت هزار و 148 بیمار جدید مبتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است. 765 نفر از این تعداد در بیمارستان بستری شده و 25 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. بار دیگر شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، به کانون شیوع این بیماری تبدیل شده است و چندین منطقه کارگرنشین این شهر اوضاع وخیمی دارند. از این رو، دولت محدودیت هایی را از جمله بسته شدن بعضی از مراکز تفریحی اعمال نموده است.

در آن سوی کره خاکی، در قاره آسیا در کشور هند نیز همچنان رکورد زنی های کرونایی ادامه دارد و بنا بر آمار های رسمی اعلام شده چهار روز پیاپی است که آمار بیماران جدید شناسایی شده به بالای 65 هزار نفر می رسد.

وزارت بهداشت هند روز شنبه اعلام نمود در 24 ساعت گذشته 69 هزار و 878 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند و شمار کل مبتلایان این کشور به بیش از دو میلیون و 980 هزار نفر رسیده است. به این ترتیب هند همچنان پس از آمریکا و برزیل از نظر ابتلا در رده سوم دنیا واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1049

به "شمار مبتلایان به کرونا در هند، ایتالیا و اسپانیا نگران کننده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در هند، ایتالیا و اسپانیا نگران کننده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید