صنعت نفت ژاپن آماده افزایش هزینه های کشتیرانی در خاورمیانه است

به گزارش مجله تانی بای، رئیس مجمع نفت ژاپن گفت هزینه های خرید نفت خام از خاورمیانه افزایش می یابد چون بیمه جنگی کشتی هایی که در این منطقه رفت و آمد می نمایند، شامل کشتی هایی هم می گردد که از امارات و عمان راهی می شوند.

صنعت نفت ژاپن آماده افزایش هزینه های کشتیرانی در خاورمیانه است

برای سفر به تور ژاپن نوروز با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز ، رئیس مجمع نفت ژاپن گفت هزینه های خرید نفت خام از خاورمیانه افزایش می یابد چون بیمه جنگی کشتی هایی که در این منطقه رفت و آمد می نمایند، شامل کشتی هایی هم می گردد که از امارات و عمان راهی می شوند.

ژاپن چهارمین وارد نماینده بزرگ نفت دنیا است و 90 درصد احتیاج خود را از خاورمیانه تامین می نماید.

دریانوردان و پالایشگاه های آسیا به کشتی هایی که به سمت خاورمیانه میروند هشدار داده اند و انتظار افزایش احتمالی بیمه دریایی آنها را پس از حمله به نفتکش های سعودی و تاسیسات خط لوله عربستان در اوایل ماه می دارند.

تاکاشی سوکیاکا ، رئیس مجمع نفت ژاپن گفت به آنها اعلام شده منطقه پوشش بیمه جنگی گسترش یافته و از سی و یکم ماه می شامل فجیره امارات و دریای عمان هم می گردد.

وی گفت نرخ بیمه جنگی بعدا تعیین می گردد ولی بیمه کالاها تغییری نکرده است.

سوکیاکا گفت: هزینه خرید نفت از خاورمیانه تا حالا افزایش چندانی نداشته است ولی اگر جنگی اتفاق بیفتد هزینه ها را افزایش می دهد و بر امنیت حمل و نقل تاثیر می گذارد.

166

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 665

به "صنعت نفت ژاپن آماده افزایش هزینه های کشتیرانی در خاورمیانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت ژاپن آماده افزایش هزینه های کشتیرانی در خاورمیانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید