فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است

به گزارش مجله تانی بای، مدیرعامل استقلال درباره حواشی پیش آمده برای حضور مدافع مدنظر این تیم در ایران شرح داد.

فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره مسائل پیش آمده برای حضور میلیچ در ایران و ناراحتی استراماچونی از این بابت اظهار کرد: در مورد ورود میلیچ باید بگویم که چهارشنبه شب و در واقع بامداد پنجشنبه با سرمربی تیم برای جذب این بازیکن به توافق رسیدیم. از پنجشنبه صبح مقدمات تهیه ویزا و بلیت برای این بازیکن را شروع کردیم. با توجه به تعطیلی پنجشنبه و آدینه، روز شنبه با فدراسیون مکاتبه کردیم و حتی غیرمکتوب هم پیگیر بودیم تا مسائلی که الان به وجود آمده، برای این بازیکن و ایجنتش به وجود نیاید.

او اضافه نمود: شنبه شب یکی از ایجنت های این بازیکن از اسپانیا وارد تهران شد و یکشنبه جلسه خوبی در باشگاه با او داشتیم. در کلیات با هم به توافق رسیدیم و شرایط عقد قرارداد هم آماده شد. عصر دیروز باید میلیچ و دیگر ایجنت او وارد تهران می شدند. متاسفانه به دلیل اینکه نامه ای از فدراسیون به نهاد مربوطه در فرودگاه نرسیده بود، این 2 نفر نتوانستند وارد تهران شوند. به همین دلیل آن ها با هماهنگی باشگاه استقلال به دوبی رفتند و فردا یا پس فردا بعد از صدور ویزا به ایران بازمی گردند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: ان شاءالله هم این بازیکن و هم یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی که مدنظر سرمربی تیم بوده، جذب خواهند شد. تاکنون تمام گزینه های مدنظر سرمربی تیم جذب شده اند و با هماهنگی بین من و سرمربی تیم در حال رایزنی با سایر گزینه ها هستیم.

فتحی گفت: متاسفانه اخبار مربوط به انصراف استراماچونی از راهنمایی استقلال فقط برآورد است. از طرفداران می خواهم به این حاشیه ها توجه ننمایند. کسانی که دوست ندارند آرامش استقلال را ببینند، چنین مواردی را به وسیله فضای مجازی مطرح می نمایند. قبلا هم گفتیم که باشگاه به وسیله مجاری قانونی این موارد را پیگیری می نماید. ما برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بستر را فراهم کردیم.

او در انتها بیان نمود: من قطعا اخبار مربوط به انصراف استراماچونی را تکذیب می کنم. هماهنگی کامل بین من و استراماچونی وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 222

به "فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: انصراف استراماچونی برآورد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید