قاتلی که قربانی اش را در باغچه دفن کرد

به گزارش مجله تانی بای، سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری اطلاع داد که دوست خود را کشته و در باغچه منزل خود دفن کرده بود.

قاتلی که قربانی اش را در باغچه دفن کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ گودرزی، گفت: در تاریخ بیست و سوم شهریور ماه امسال شخصی با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 تهران از فقدان برادرش بنام داود 68 ساله اعلام شکایت کرد، پرونده جهت رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امورجنایی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت:: حدود 3 ماه است که برادرم به منزل نیامده است و به علت اعتیادی که داشت بیشتر اوقات در ماشین خود استراحت می کرد، ولی این اولین باری است که به مدت طولانی از او بی خبر هستیم. با توجه به حرف های شاکی پرونده تحت عنوان فقدان با ظن به جنایت جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرائم جنایی نهاده شد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی گفت:: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان این اداره اقدام به ثبت دستور توقیف خودرو می کنند و در 27 شهریور خودرو فقدانی توسط پلیس کاشان کشف می گردد. کارآگاهان در آنالیز خودرو مکشوفه با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از روش های علمی کشف جرم و با آنالیز سوابق مجرمین سابقه دار و حرفه ای، پیروز به شناسایی هویت فردی بنام مجید 45 ساله مجرد شدند و در حال حاضر ساکن زنجان بوده.

کارآگاهان با انعکاس اطلاعات آمده بدست آمده به بازپرس پرونده راهی محل سکونت وی شدند که در مراجعه متوجه شدند مجید محل سکونت خود را ترک کرده و در آنالیز بیشتر تعیین می گردد وی به یکی از شهر های جنوبی کشور (هرمزگان) رفته است.

کارآگاهان با تجمع اطلاعات بدست آمده و پالایش اطلاعات پی به دست داشتن مجید در فقدان داود برده و ظن به وقوع جنایت در این پرونده بیشتر شده که بلافاصله با هماهنگی قضایی راهی هرمزگان شده که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در یکی از روستا های شهر هرمزگان شناسایی که در تاریخ 4/9/98 طی یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت:: متهم در همان بدو دستگیری به ارتکاب قتل داود اعتراف کرده و اظهار می دارد: با مقتول از سال ها پیش دوست بودم و در روز حادثه به همراه هم به منزل ما آمدیم و پس از مصرف مواد مخدر با توجه به اینکه من مبلغ سه میلیون تومان از وی طلب داشتم خواستم که بدهی خود را پس بدهد، ولی داود آغاز به سرو صدا و فحاشی کرد و وقتی به خانواده ام ناسزا گفت: من عصبانی شده و با وی درگیر شدم و در حین درگیری با شی سنگینی که در اتاق بود چند ضربه به سرش زدم و او به زمین افتاد.

بعد از چند لحظه متوجه شدم فوت کرده است. برای خلاص شدن از دست جنازه تنها فکری که به ذهنم رسید این بود که جسد داود را در باغچه منزلمان دفن نمایم. به سرعت نقشه خود را عملی کرده و با کندن گودالی به عمق نیم متر جسد داود را دفن نمودم و با خودرو مقتول شبانه راهی کاشان شدم، ولی بعد از ترس شناسایی شدن توسط پلیس، خودرو مقتول را در کاشان رها نمودم. با توجه به اظهارات متهم کارآگاهان به روستای محل جنایت مراجعه و پس از حفر محل اعلامی از سوی قاتل جسد داود کشف و به تهران منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در خاتمه گفت: با توجه به اقرار صریح مجید به قتل داود و کشف جسد مقتول، متهم با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 جنائی تهران به منظور تحقیقات تکمیلی و با توجه به تغییر عنوان پرونده از فقدان به قتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نهاده شد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به شهروندان توصیه نمود با یادگیری مهارت های کنترل خشم و مدیریت هیجانات منفی از بروز قتل های ناشی از نزاع و درگیری جلوگیری بعمل آورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 567

به "قاتلی که قربانی اش را در باغچه دفن کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتلی که قربانی اش را در باغچه دفن کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید