واکنش مدیرعامل آپارات به موج سواری شبکه های معاند

به گزارش مجله تانی بای، خبرگزاری خبرنگاران- محمد جواد شکوری مقدم، مدیرعامل آپارات با انتشار پستی در توئیتر هدف رسانه های معاند را موج سواری و سوءاستفاده خواند.

واکنش مدیرعامل آپارات به موج سواری شبکه های معاند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، انتشار خبر صدور حکم زندان برای محمدجواد شکوری، مدیرعامل و بنیانگذار شبکه اجتماعی ویدئو محور آپارات، امروز بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت. این موضوع مثل همواره دستمایه ای شد برای رسانه هایی همچون بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال تا آنطور که دلشان می خواهد به آن بپردازند و آن را تفسیر نمایند.

اما شکوری، مدیر عامل آپارات ساعتی پیش در توئیتر پستی به اشتراک گذاشت و با ابراز امیدواری برای ساخت کشور، این دست رسانه ها را رند و موج سوار خطاب کرد. شکوری در پست خود نوشت:

بی بی سی و ...، دلشان برای آپارات و اکوسیستم استارتاپی ایران نمی سوزد و حتما رندانه می دانند این روش موج سواری مغرضانه سریع تر به آپارات و اکوسیستم استارتاپی کشور ضربه می زند. مصمم و امیدوار به ساختن کشورمان ادامه می دهیم.

شایان ذکر است؛ مهرماه سال گذشته ویدئویی در سایت آپارات بارگذاری شد که در آن گزارشگر از بچه ها و نوجوانان درباره مسائل جنسی سوال می کرد و از آنها می خواست شرح دهند که آیا می دانند چطور به جهان آمده اند؟ انتشار این ویدئو در آپارات باعث شد یک سال بعد مدیرعامل آن به 10 سال زندام محکوم گردد. گرچه این حکم بدوی است و در حال تجدید نظرخواهی در دادگاه صالح می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1231

به "واکنش مدیرعامل آپارات به موج سواری شبکه های معاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل آپارات به موج سواری شبکه های معاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید