وزیر بهداشت فرانسه: قرنطینه جان 60 هزار فرانسوی را نجات داده است

به گزارش مجله تانی بای، وزیر بهداشت فرانسه که کشورش تا به امروز با نزدیک به 160 هزار مبتلا و بیش از 22 هزار و 200 فوتی، سومین صندلی را در اروپا دارد گفته، قرنطینه عمومی در این کشور جان 60 هزار فرانسوی را از مرگ نجات داده است.

وزیر بهداشت فرانسه: قرنطینه جان 60 هزار فرانسوی را نجات داده است

به گزارش فرانس 24، اولیویه وران می گوید دولت فرانسه براساس مطالعات صورت گرفته توسط تحلیلگران دانشکده بهداشت عمومی فرانسه به این نتیجه رسیده که اقدام های پیشگیرانه بویژه قرنطینه در یک ماه اخیر، مانع از مرگ 60 هزار نفر در این کشور شده و آنها با این تحلیل موافق اند.

براساس نتایج این مطالعه، بدون اقدام های پیشگیرانه تا 20آوریل(4 اردیبهشت)، به بیش از 100 هزار تخت آی.سی.یو در فرانسه احتیاج می بود. این در حالی است که ظرفیت بیمارستان ها که برای مقابله با کرونا 2 برابر نیز شده بود فقط 10هزار تخت آی.سی.یو است.

وزیر بهداشت فرانسه تاکید نمود، تجزیه و تحلیل دانشکده بهداشت عمومی فرانسه احتیاج به قرنطینه و موفقیت آن در مهار کرونا را که باید برای چند هفته دیگر نیز حفظ گردد، نشان می دهد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در فرانسه تا به امروز 159 هزار و 828 نفر به کووید-19 مبتلا شده اند. با ثبت 389 نفر دیگر، 22 هزار و 245 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند و در عین حال تعداد افراد بهبود یافته از بیماری نیز به 43 هزار و 493 نفر رسیده است.

قرنطینه که از 17 مارس(27 اسفند 98) در فرانسه شروع شده تا 11 می(22 اردیبهشت) ادامه دارد.

نتایج این مطالعه در حالی منتشر شده که نظرسنجی هفته گذشته موسسه فرانسوی هریس انترکتیو نشان می دهد، 57 درصد مردم این کشور بر این باورند دولت امانوئل مکرون از زمان شروع بحران همه گیری کرونا، اقدام های کافی برای مقابله با آن را انجام نداده است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 914

به "وزیر بهداشت فرانسه: قرنطینه جان 60 هزار فرانسوی را نجات داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت فرانسه: قرنطینه جان 60 هزار فرانسوی را نجات داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید