پستی به نشانه اتحاد ملی ، همه با هم در کنار کی روش

به گزارش مجله تانی بای، تمام بازیکنان با انتشار عکسی از کارلوس کی روش و تمامی بازیکنان بار دیگر اتحادشان را یادآوری کردند. اتحادی که در روزهای باقی مانده تا کسب قهرمانی جام برای آن ها اهمیت فراوانی دارد.

پستی به نشانه اتحاد ملی ، همه با هم در کنار کی روش

پستی به نشانه اتحاد ملی، همه با هم در کنار کی روش

یکی از مهم ترین خصوصیات تیم ملی که تقریبا تمام کارشناسان روی آن اتفاق نظر دارند، اتحاد، انسجام و همدلی شاگردان کارلوس کی روش است. در واقع در تیم ملی ایران هیچ بازیکنی به عنوان ستاره شناخته نمی گردد و همگی بازیکنان نقش خود را در پازل تیم ملی به خوبی پیدا نموده اند و در صورت احتیاج ایفا می نمایند.

در سال های اخیر و دوره های اخیر جام ملت های آسیا، تیم ملی فعلی که پس از مدت ها موفق به کسب پیروزی در یک دیدار مرحله حذفی مسابقات هم گردیده، انسجامی مثال زدنی دارد و پس از راهیابی تیم به مرحله یک چهارم نهایی و پیش از دیدار برابر چین، تمام بازیکنان با انتشار عکسی از کارلوس کی روش و تمامی بازیکنان بار دیگر اتحادشان را یادآوری کردند. اتحادی که در روزهای باقی مانده تا کسب قهرمانی جام برای آن ها اهمیت فراوانی دارد. اتحادی که اگر با انرژی مثبت تمامی طرفداران فوتبالی در این روزهای خاص همراه گردد، راه قهرمانی هموارتر خواهد شد.

160 – 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 14

به "پستی به نشانه اتحاد ملی ، همه با هم در کنار کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پستی به نشانه اتحاد ملی ، همه با هم در کنار کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید