پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی

به گزارش مجله تانی بای، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، به مناسبت درگذشت پدر سید شهیدان اهل قلم - شهید سیدمرتضی آوینی - پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی

به گزارش خبرنگاران، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

با سلام و احترام؛

درگذشت پدر بزرگوار سید شهیدان اهل قلم، مرحوم حاج سید مهدی آوینی که از نمونه های پر افتخار صبر و ایثار و از دلدادگان مکتب سیدالشهداء(ع) بودند، موجب تألم و تأثر شد.

مشیت و اراده خداوند متعال بر این تعلق گرفت که در این ایام عزیز (ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام)، پدری دلسوز از تبار ایثارگران ایران اسلامی و از سلاله پاک حضرت زهرای مرضیه علیها السلام، پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری چون سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی که نام و آوازه اش در سپهر هنر و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی همچنان درخشان است، آسمانی شود.

رجاء واثق داریم که اخلاص و ایمان پایدار آن مرد بزرگ در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، یاد و نامش را در تبار عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ماندگار خواهد کرد.

مرکز اسناد دفاع و تحقیقات دفاع مقدس با تسلیت فقدان آن فقید سعید به خانواده مکرم ایشان، همکاران و همراهان شهید سید مرتضی آوینی و جامعه فرهنگی، هنری کشور، برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی را از درگاه خداوند سبحان مسألت می کند.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 546

به "پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید