کاپیتان استرالیا شاید به بازی مقابل کره جنوبی برسد

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: هافبک باتجربه ساکروس شانس بازی مقابل عمان را از دست داد ولی شاید به بازی تیمش برابر کره جنوبی برسد.

کاپیتان استرالیا شاید به بازی مقابل کره جنوبی برسد

به گزارش خبرنگاران، میل جدیناک که روز آدینه در بازی افتتاحیه جام ملت های 2015 آسیا مقابل کویت دچار آسیب دیدگی شد شانس حضور در بازی پیش روی این تیم برابر عمان در مرحله گروهی رقابت ها را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پای چپ از دست داد. جدیناک در پیروزی 4 بر یک ساکروس بر کویت گل سوم تیمش را در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

آنگه پوستچ اوغلو، سرمربی استرالیا در مورد مصدومیت هافبک تیمش که عضو کریستال پالاس است، گفت: جدیناک در حال حاضر شرایط بازی ندارد. در این مرحله از مسابقات بهتر است که چند روز بیشتر به او استراحت بدهیم. باید وضعیت او را برای بازی با کره جنوبی ارزیابی کنیم. در حالی از دست دادن میل برای بازی با عمان شرایط ایده آلی نیست ولی مطمئنم بازیکنان دیگری در ترکیب داریم که به خوبی می توانند جای خالی وی را پر نمایند.

جدیناک در آستانه دیدار استرالیا برابر عمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های 2015 آسیا روز شنبه در حالی وارد فرودگاه سیدنی شد که کفش محافظی به پا نموده بود.

ایوان فرانجیچ، مدافع ساکروس هم در مورد وضعیت میل جدیناک مطرح نمود: از دست دادن جدیناک ضربه بزرگی است. او کاپیتان تیم ما و رهبری بزرگ است ولی در تیم استرالیا بازیکنان زیادی هستند که بتوانند جای وی را پر نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 267

به "کاپیتان استرالیا شاید به بازی مقابل کره جنوبی برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان استرالیا شاید به بازی مقابل کره جنوبی برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید