کرمانی مقدم: جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست، کالدرون تعویض شجاعانه ای انجام داد

به گزارش مجله تانی بای، مرتضی کرمانی مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از عملکرد مهاجم برزیلی این تیم پرداخت و تأکید کرد که او در حد تیمی مانند پرسپولیس نیست.

کرمانی مقدم: جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست، کالدرون تعویض شجاعانه ای انجام داد

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره نودمین دربی شهر تهران که با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، گفت: کیفیت فنی دربی افتضاح بود و اکثر لحظات بازی با خطا و اعتراض بازیکنان دو تیم گذشت. با این حال راضیم که پرسپولیس برنده دربی شد تا طرفداران هم راضی شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس با وجود اینکه فشاری زیادی قبل از دربی روی این تیم وجود نداشت، نتوانست بازی خوبی ارائه کند؟، توضیح داد: دربی یا معمولاً زیبا می گردد یا زشت و حد وسطی هم ندارد. به هرحال هر دو مربی در تجربه اول شان دوست نداشتند شکست بخوردند و این موضوع کیفیت فنی بازی را خراب کرد. با این حال پرسپولیس در نیمه دوم تیم بهتری بود و توانست در دقایق آخر به رجحان برسد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی مهدی عبدی در این بازی خاطر نشان کرد: خیلی ها تصور نمی کردند این بازیکن وارد زمین گردد، کالدرون در دقیقه 80 تعویض شجاعانه ای انجام داد. خدا هم عبدی را دوست داشت و او گل مهمی زد. من در بادران با عبدی کار نموده ام و اعتقاد دارم این مهاجم می تواند پیشرفت کند.

کرمانی مقدم درباره عملکرد جونیور براندائو، مهاجم برزیلی پرسپولیس نیز توضیح داد: دیگر به این خریدهای بد عادت نموده ایم. جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست. اگر روی همین عبدی سرمایه گذاری نمایند از جونیور بهتر جواب می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 368

به "کرمانی مقدم: جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست، کالدرون تعویض شجاعانه ای انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی مقدم: جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست، کالدرون تعویض شجاعانه ای انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید