100 نماینده حزب کامرون به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای می دهند

به گزارش مجله تانی بای، خبرنگاران: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس با شورش جدیدی بر سر اروپا روبرو شده به طوری که 100 نماینده محافظه کار خود را برای مخالفت با وی آماده کرده و اعلام کرده اند که به ترک انگلیس از اتحادیه اروپا رای خواهند داد.

100 نماینده حزب کامرون به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای می دهند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایندیپندنت، در حالی که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس قول داده است تا در مذاکرات جدید با اتحادیه اروپا امتیازات بیشتری را برای انگلیس بگیرد ولی 100 نماینده محافظه کار اعلام نموده اند که برای آنها مهم نیست که انگلیس چه امتیازاتی را می گیرد و آنها به ترک اتحادیه اروپا از سوی انگلیس رای خواهند داد.

بر اساس این گزارش سرپیچی و مخالفت نمایندگان محافظه کار با نظرات و دیدگاه های کامرون در مورد اروپا به شورش جدیدی تبدیل شده است. نمایندگان محافظه کار انگلیسی در بیانیه شخصی خود در انتخابات سراسری ماه می آینده قول خواهند داد که در همه پرسی سال 2017 میلادی که قرار است از سوی دیوید کامرون در مورد ادامه عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا برگزار گردد به ترک این کشور از این اتحادیه رای خواهند داد.

این اقدام به نوعی رای عدم اعتماد به توانایی دیوید کامرون برای دستیابی به یک توافق خوب با اتحادیه اروپا خواهد بود. کامرون میخواهد پس از انتخابات سراسری ماه می آینده مذاکرات مجددی را در مورد عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا شروع کند.

داگلاس کارسول از نمایندگان سابق محافظه کار انگلیس در این باره تاکید نمود: کامرون برای اصلاحات اتحادیه اروپا جدی نیست. مارک رکلس دیگر نماینده محافظه کار انگلیس نیز گفت: بیانیه انتخاباتی من دیدگاهم را تایید خواهد نمود که ما باید اتحادیه اروپا را ترک کنیم.

به نظر می رسد بیش از 50 تا 100 نماینده محافظه کار در بیانیه انتخاباتی خود چنین قولی را خواهند داد. این سطح از اختلافات بین نمایندگان محافظه کار مشابه با انتخابات سال 1997 میلادی است زمانی که اکثر نامزدهای محافظه کار در سخنرانی های خود با پیوستن انگلیس به یورو مخالفت کردند.

کامرون امیدوار است که انتخاب دونالد تاسک نخست وزیر لهستان به عنوان رئیس جدید شورای اروپا بتواند به دستیابی به یک توافق خوب برای اجرای اصلاحاتی در اتحادیه اروپا یاری کند.

کامرون پس از نشست بروکسل تاکید نمود: من کاملا از این مساله خشنود هستم که دونالد تاسک در مورد اهمیت اصلاحات در اتحادیه اروپا و رفع کردن نگرانی های انگلیس در اتحادیه اروپا صحبت نموده است.

تاسک گفته است: وی نمی تواند اتحادیه اروپا را بدون آنکه انگلیس عضو آن باشد تصور کرد. وی بر این مساله تاکید نموده است که می توان به توافقی با انگلیس بر سر مسائل مورد نظر از جمله آزادی حرکت و جابجایی نیروی کار دست یافت.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 487

به "100 نماینده حزب کامرون به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 نماینده حزب کامرون به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رای می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید