برانکو: احتمالا کمال مسئله ای برای بازی با السد ندارد

به گزارش مجله تانی بای، مشکل ما در حال حاضر کمال کامیابی نیا است که وضعیت او فردا معین می گردد اما با توجه به شناختی که از مصدومیت این بازیکن داریم فکر می کنم مسئله ای برای بازی با السد نداشته باشد.

برانکو: احتمالا کمال مسئله ای برای بازی با السد ندارد

به گزارش خبرنگاران ، صحبت های برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی مقابل نود ارومیه و صعود پرسپولیس به یک هشتم نهایی خواندنی است: مهمترین مسئله در جام حذفی بردن است. به بازیکنانم تبریک می گویم. نمی توانستیم از این واقعیت که سه شنبه بازی مهمی با السد داریم، فرار کنیم. به همین خاطر این قبیل مسابقات مخصوصا در جام حذفی یک مقدار بحران ساز می گردد. از الان دیگر خودمان را برای بازی با السد آماده می کنیم.

سرمربی پرسپولیس سپس شرایط تیمش پیش از بازی با السد را اینطور توصیف کرد: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. بیرانوند، نوراللهی و بشار رسن با ما در این مدت نبودند. طبیعی است که بازی با السد به این شکل نیست که شما آماده نباشید و کسی نخواهد خوب باشد. 5 روز وقت داریم که به شرایط نرمال باز گردیم. انتظار دارم در بازی با السد به شرا هایط خوب برسیم. مشکل ما در حال حاضر کمال کامیابی نیا است که وضعیت او فردا معین می گردد اما با توجه به شناختی که از مصدومیت این بازیکن داریم فکر می کنم مسئله ای برای بازی با السد نداشته باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 36

به "برانکو: احتمالا کمال مسئله ای برای بازی با السد ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: احتمالا کمال مسئله ای برای بازی با السد ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید