جاذبه های گردشگری هرمزگان باید در سطح وسیع معرفی گردد

به گزارش مجله تانی بای، استاندار هرمزگان گفت: باید جاذبه های گردشگری این استان در سطح وسیع معرفی شوند تا گردشگران بیشتری به مناطق مختلف این استان سفر نمایند.

جاذبه های گردشگری هرمزگان باید در سطح وسیع معرفی گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، فریدون همتی استاندار در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری هرمزگان تاکید نمود و اضافه کرد: با توجه به آب و هوای مناسب استان هرمزگان در فصل زمستان و همچنین در پیش بودن تعطیلات نوروزی، باید جاذبه های گردشگری این استان در سطح وسیع معرفی شوند تا گردشگران بیشتری به مناطق مختلف این استان سفر نمایند.

او ادامه داد: ساماندهی و ایجاد امکانات تفریحی در سواحل، ایجاد روشنایی مناسب و فضاسازی مناسب در ورودی شهرهای استان از جمله اقداماتی است که باید در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران انجام گردد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: برگزاری جشنواره های بومی و محلی هرمزگان همچون نوروز صیاد و همچنین برپایی جشن های مخصوص برداشت محصولات کشاورزی این استان، از اقداماتی است که می تواند برای گردشگران جذاب باشد و این استان را به خوبی معرفی کند.

همتی توضیح داد: برگزاری همایشی با حضور هتل داران و مدیران آژانس های مسافرتی کشور در هرمزگان، می تواند در جذب گردشگران بیشتر به این استان موثر باشد و فصل جاری زمان مناسبی برای برگزاری این همایش است.

او خواهان برنامه ریزی برای پذیرش و ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی در هرمزگان شد و اظهار کرد: ایجاد محل های مناسب اقامت برای مسافران، راه اندازی ایستگاه های اطلاع رسانی و هدایت گردشگران به خصوص در سواحل و ورودی های شهرها و آمادگی بنادر و در نظر دریافت شناورهای مخصوص برای گردشگران از جمله اقداماتی است که باید از هم اکنون برای آن برنامه ریزی و اقدام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 86

به "جاذبه های گردشگری هرمزگان باید در سطح وسیع معرفی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری هرمزگان باید در سطح وسیع معرفی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید