طرح های سرمایه گذاری منطبق با اقلیم در اولویت حمایتی میراث فرهنگی اردبیل است

به گزارش مجله تانی بای، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح های سرمایه گذاری که با اقلیم جغرافیایی مناطق منطبق باشد در اولویت حمایت این مجموعه است.

طرح های سرمایه گذاری منطبق با اقلیم در اولویت حمایتی میراث فرهنگی اردبیل است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز شنبه 17 آذر 97 در جلسه آنالیز طرح های گردشگری شهرستان های نیر، نمین و سرعین توضیح داد: ضروری است طرح های سرمایه گذاری مطابق با اقلیم جغرافیایی استان اردبیل اجرا گردد.

او متذکر شد: در صورتی که پروژه های سرمایه گذاری در استان مطابق با اقلیم و طبیعت اردبیل باشد از ظرفیت فصول مختلف برای رونق گردشگری استفاده خواهیم برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: باید هماهنگی های لازم با دستگاه های تخصصی در اجرای پروژه های گردشگری انجام گیرد تا طرح ها بعد از اجرا با مشکل روبرو نگردد.

فلاحی با اشاره به اینکه هر تفاوتی در صنعت گردشگری باعث ایجاد جاذبه است، ادامه داد: تنوع تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان می تواند باعث ایجاد خدمات متنوع برای گردشگران گردد.

او اضافه نمود: باید برای معرفی هرچه بهتر جاذبه های طبیعی و تاریخی استان کوشش بیشتری داشته باشیم که برنامه ریزی ویژه ای برای تبلیغات در این حوزه انجام گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 68

به "طرح های سرمایه گذاری منطبق با اقلیم در اولویت حمایتی میراث فرهنگی اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های سرمایه گذاری منطبق با اقلیم در اولویت حمایتی میراث فرهنگی اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید