کاشیما آنتلرز ژاپن دو &ndash پرسپولیس ایران صفر، امیدوار به آزادی

به گزارش مجله تانی بای، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آُسیا، با نتیجه دو بر صفر در ژاپن از کاشیما آنتلرز باخت.

کاشیما آنتلرز ژاپن دو &ndash پرسپولیس ایران صفر، امیدوار به آزادی

شنبه 12،8،97، بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 9:30، استادیوم کاشیما ساکر ژاپن، تماشاگر: 35022 هزار نفر

کاشیما آنتلرز ژاپن: دو گل: لئو سیلوا(58)، سرجینیو دی الیویرا(70)

پرسپولیس ایران: صفر

داور: ما نینگ از چین یاری ها: کایو یی و شی ژانگ

اخطار: هیروکی آبه(کاشیما آنتلرز)، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده(پرسپولیس)

اخراج: سیامک نعمتی(2+90- کارت زرد دوم، پرسپولیس)

بازیکن برتر: لئو سیلوا (کاشیما آنتلرز ژاپن)

کاشیما آنتلرز ژاپن:

کئون سونتائه ، شوجی گن ، لئو سیلوا، دوی شوما(80- ریوتا ناگاکی) ، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو دی الویویرا(2+90- تاکشی کاناموری)، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه(68- کوکی آنزای)، جونگ سئونگهیون.

سرمربی: گو اوی وا

پرسپولیس ایران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(70- امید عالیشاه)، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

لحظات حساس:

دقیقه 4: ارسال بشار رسن توپ خوبی را نصیب علی علیپور کرد که ضربه این بازیکن در شش قدم با برخورد به سر بازیکن کاشیما راهی کرنر شد. این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما در تصاویر آهسته معین بود که توپ به سر جون سئون کیون خورده است.

دقیقه 6: احمد نوراللهی مامور زدن ضربه کاشته پرسپولیس شد که دروازه بان کاشیما اجازه گل شدن این توپ را نداد.

دقیقه 10: ضربه کرنر کاشیما را احمد نوراللهی با ضربه سر بار دیگر به کرنر فرستاد. ضربه به قدری سنگین بود که نوراللهی تا دقایقی احساس گیجی داشت.

دقیقه 11: بشار رسن در فراری دیدنی به دنبال نزدیک شدن به محوطه جریمه بود که خطای آوه او را متوقف کرد و داور با یک کارت زرد این بازیکن کاشیما را جریمه کرد.

دقیقه 17: حرکت بازیکن ژاپنی در آستانه ارسال از سمت چپ با تکل شایان مصلح یک کرنر نصیب کاشیما کرد که ارسال این ضربه هم با کرنر دیگری از سمت مخالف برای کاشیما همراه شد.

دقیقه 22: درست در لحظه ای که کاشیما حمله ای را به سمت دروازه پرسپولیس ترتیب داده بود، یک جیمی جامپ با پرچم ایران وارد زمین شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

دقیقه 25: اولین تهدید جدی ژاپنی ها برای دروازه پرسپولیس. سوزوکی با چرخشی با پای راست توپی را به سمت دروازه پرسپولیس روانه کرد که توپ از کنار تیر مخالف دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: سوزوکی می رفت تا در موقعیتی تک به تک به علیرضا بیرانوند قرار بگیرد که شجاع خلیل زاده خود را مقابل توپ او انداخت و مانع گل شدن توپ او شد. شجاع در این صحنه به پست قبل خود در دفاع وسط و سمت چپ سید جلال برگشت و ناجی دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 35: گادوین منشا در شرایطی که در سمت راست می توانست نعمتی را صاحب موقعیت بهتری کند، ضربه خود به سمت دروازه را نواخت که توپ به راحتی در اختیار دروازه بان کاشیما آنتلرز نهاده شد.

دقیقه 42: ضربه سر سوزوکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 43: تکل خوب شایان مصلح مانع از نزدیک شدن سوزوکی به دروازه شد.

دقیقه 45: بازیکن شماره 20 کاشیما با بشار رسن برخورد داشت و رسن از ناحیه کمر دچار مشکل شد.

دقیقه 48: حمله حساب شده بازیکنان ژاپن می توانست به گل بیانجامد اگر لئو سیلوا ضربه آخر را با فاصله از بالای دروازه به بیرون نمی فرستاد.

دقیقه 53: کرنر خطرناک کاشیما را علیرضا بیرانوند دفع کرد.

دقیقه 58: گل. لئو سیلوا از سمت راست زمین حرکت کرد، مدافعان پرسپولیس را پشت سر گذاشت و با شوت محکمی توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

دقیقه 59: ضربه سرجینیو در موقعیتی آفساید وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 62: نفوذ رسن به درون محوطه جریمه با پاس کات بک او همراه شد که مدافعان کاشیما توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه 69: داور ضربه سر احمد نوراللهی به سمت دروازه کاشیما را آفساید اعلام نمود.

دقیقه 70: گل. هجوم همه جانبه بازیکنان کاشیما برای دستیابی به گل دوم در محوطه جریمه موقعیت ایده آلی را نصیب سرجینیو کرد تا او با ضربه از شش قدم بار دیگر بیرانوند را ناکام بگذارد.

دقیقه 79: کرنر ارسالی با دفع ناقص مدافعان پرسپولیس همراه شد که شوت دیاگو اینبار با برخورد به کمال راهی کرنر شد.

دقیقه 85: شوت کمال کامیابی نیا را گلر کاشیما دریافت کرد.

دقیقه 86: امید عالیشاه در الیکه پرسپولیس صاحب توپ بود به شکلی عجیب توپ را بیرون فرستاد.

دقیقه 87: پاس در عمق علیپور برای منشا موقعیتی خطرناک برای پرسپولیس بود که داور آفساید اعلام نمود.

دقیقه 2+90: خطای سیامک نعمتی روی بازیکن ژاپن باعث شد کارت زرد دوم را از داور بگیرد و اخراج گردد. اتفاقی که کار را برای بازی برگشت پرسپولیس در آزادی بسیار سخت کرد.

دقیقه 2+90: درگیری شجاع خلیل زاده با بازیکن کاشیما بر سر دریافت توپ باعث شد بین بازیکنان دو تیم درگیری به وجود بیاید که با وساطت اطرافیان این اتفاق خاتمه یافت و بازی ادامه پیدا کرد.

گل ها:

کاشیما آنتلرز یک - پرسپولیس صفر: سیلوا بعد از چند حرکت ترکیبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دقیقه گل اول کاشیما را به ثمر رساند.

کاشیما آنتلرز 2 - پرسپولیس صفر: دفع توپ اشتباه سیدجلال حسینی به پشت محوطه جریمه را بازیکنان کاشیما با یک پاس دقیقه برای سرجینیو فرستادند که این بازیکن با یک بغل پا گل دوم را به ثمر رساند.

گزارش بازی:

پرسپولیس بازی را با حمله آغاز کرد. چنان که در همان دقیقه 4 بازی می رفت تا گل اول را به ثمر برساند. این شرایط البته فقط به دقایق ابتدایی بازی محدود نمی شد. گرچه در ادامه کاشیما هم حملاتی روی دروازه پرسپولیس داشت اما این باعث نشد که پرسپولیس بازی را رها کند یا تسلیم حریف ژاپنی گردد. بازیکنان پرسپولیس در این نیمه با اقتدار از دروازه دفاع کردند و از موقعیت های خود برای ضدحمله به خوبی استفاده کردند.

نیمه دوم اما کاملاً متفاوت آغاز شد. کاشیما آنتلرز نیمه دوم را به شدت طوفانی آغاز کرد. هرچه کاشیما قوی تر می شد، بازیکنان پرسپولیس با افت بدنی شدید روبرو شدند. طوری که شاگردان برانکو در نیمه دوم هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ژاپنی ایجاد نکردند و دو گل هم دریافت کردند. بازیکنان پرسپولیس بعد از دریافت گل اول، روحیه خود را از دست دادند و نظم تیمی و اعتماد به نفس خود را از دست دادند.

بازیکنان در آخرین دقایق بازی به شدت عصبی شده بودند و همین موضوع باعث درگیری و تنش هایی از سوی بازیکنان پرسپولیس شد. این درگیری ها اخراج نعمتی را در پی داشت و شجاع خلیل زاده را هم بارها در معرض خطر دریافت کارت قرمز قرار می داد.

همه این اتفاقات دست به دست هم دادند تا پرسپولیس علی رغم آغاز خوب این بازی، نتواند آن را به خوبی به خاتمه ببرد و امید شاگردان برانکو برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به بازی برگشت در آزادی باشد.

پرسپولیسی ها چه گفتند:

  • امیدواری برانکو به بازی برگشت: قهرمانی غیرممکن نیست
  • وعده سیدجلال: طرفداران برای روز بزرگ قهرمانی آماده باشند
  • منشا: از گل نزدن های خودمان عصبی شدیم
  • بیرانوند: می توانیم برگردیم و برمی گردیم
  • کامیابی نیا: داور اذیت مان کرد اما بازی برگشت امیدواریم
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 47

به "کاشیما آنتلرز ژاپن دو &ndash پرسپولیس ایران صفر، امیدوار به آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشیما آنتلرز ژاپن دو &ndash پرسپولیس ایران صفر، امیدوار به آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید