کپ کام آمار فروش بازسازی رزیدنت اویل 4 و استریت فایتر 6 را منتشر کرد

به گزارش مجله تانی بای، کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی آمار فروش بعضی از بازی های تازه خود نظیر بازسازی رزیدنت اویل 4 و استریت فایتر 6 را منتشر نموده است.

کپ کام آمار فروش بازسازی رزیدنت اویل 4 و استریت فایتر 6 را منتشر کرد

اخیرا مایکروسافت اعلام نموده که عرضه بازی نقش آفرینی استارفیلد منجر به افزایش 13 درصدی در عایدی کلی محتوا و خدمات ایکس باکس در سه ماهه اول سال مالی 2024 شده است. اکنون، کپ کام نیز گزارشی از آخرین دور ه مالی خود را منتشر نموده که شامل دوره مالی شش ماهه ای که در سپتامبر امسال میلادی به سرانجام رسید و طبق آن به نظر می رسد که هم عایدی و هم سود این شرکت به لطف عرضه موفقیت آمیز بازسازی مورد انتظار رزیدنت اویل 4 و نوترین نسخه از سری مبارزه ای مشهور استریت فایتر افزایش یافته است.

مجموع فروش بازی های این شرکت از 21.3 میلیون در این زمان در سال گذشته به 22.6 میلیون واحد افزایش یافته است که این منجر به افزایش فروش خالص 53 درصدی از 49067 میلیون ین به 74934 میلیون ین شده است. عایدی عملیاتی نیز 55 درصد افزایش یافته است. در خصوص علت این موضوع می توان به آثار نو این شرکت رجوع کرد. در واقع کپ کام در این باره به انتشار نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 4 که در ماه مارس منتشر شد، استریت فایتر 6 که در ماه ژوئن عرضه شد و سری Monster Hunter اشاره می نماید.

لازم به ذکر است که رزیدنت اویل 4، به طور کلی 5.45 میلیون نسخه فروخته است، در حالی که استریت فایتر 6 توانسته 2.47 میلیون نسخه بفروشد. در این میان، Monster Hunter Rise با بسته الحاقی Sunbreak خود از 6.5 میلیون نسخه فروش فراتر رفته است. از طرفی کپ کام بعلاوه فاش نموده است که بازسازی رزیدنت اویل 2 نیز بیش از 13 میلیون نسخه و بازسازی رزیدنت اویل 3 بیش از 8 میلیون نسخه فروش رفته است. Monster Hunter Now که اخیراً منتشر شده است نیز بیش از 10 میلیون بار به وسیله بازیکنان دانلود شده است.

آمار فروش کلی سری های مشهور کپ کام نیز منتشر شده است که از بین آن ها می توان به رزیدنت اویل با 150 میلیون نسخه، مانستر هانتر با 95 میلیون نسخه، استریت فایتر 2 با 52 میلیون نسخه، مگا من با 41 میلیون نسخه، دویل می کرای با 30 میلیون نسخه و دراگونز داگما با 7.9 میلیون نسخه اشاره نمود.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1402 بروزرسانی: 12 آبان 1402 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2261

به "کپ کام آمار فروش بازسازی رزیدنت اویل 4 و استریت فایتر 6 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام آمار فروش بازسازی رزیدنت اویل 4 و استریت فایتر 6 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید