استارت لئون با تیم ملی والیبال لهستان

به گزارش مجله تانی بای، طبق قوانین فدراسیون جهانی و پس از موافقت فدراسیون والیبال کوبا برای تغییر تابعیت ورزشی ویلفردو لئون، زمان 2 ساله انتظار برای این بازیکن در روز 2 مرداد به انتها می رسد.

استارت لئون با تیم ملی والیبال لهستان

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم لیگ ملت های والیبال 2019 در حالی برای لهستان شروع می گردد که بعضی بازیکنان این تیم در شهر اسپاوا باقی مانده و تمرینات خود را پیگیری می نمایند.

ویلفردو لئون، بازیکن کوبایی الاصل تیم ملی لهستان که روز دوم مرداد 1398 می تواند برای نخستین بار با پیراهن تیم ملی لهستان به میدان برود، یکی از بازیکنانی است که به صورت رسمی و جدی به اردوی سفید و قرمزها اضافه شده است.

طبق قوانین فدراسیون جهانی و پس از موافقت فدراسیون والیبال کوبا برای تغییر تابعیت ورزشی لئون، زمان 2 ساله انتظار برای این بازیکن در روز 2 مرداد به سرانجام می رسد و کاپیتان پیشین تیم ملی کوبا در صورت انتخاب شدن، می تواند در بازی های محبت آمیز مقابل آلمان به میدان برود.

ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی لهستان پس از لیگ ملت های 2019، اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک 2020 اعلام خواهد نمود. این مرحله از مسابقات در سالن ارگو آره نا کشور لهستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 201

به "استارت لئون با تیم ملی والیبال لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت لئون با تیم ملی والیبال لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید