افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران

به گزارش مجله تانی بای، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران را زمینه ساز افزایش روابط تجاری، تسهیل تعامل تجار دو کشور و رونق حضور گردشگران عمانی در ایران دانست.

افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

محسن ضرابی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران با اشاره به افتتاح دومین خط هواپیمایی عمانی در راستا مسقط تهران اظهار کرد: عصر دیروز (یکشنبه) نخستین پرواز خط هواپیمایی سلام ایر از مسقط به تهران انجام شد و با انجام این پرواز، خط هوایی مسقط تهران توسط اولین شرکت هوایی بخش خصوصی عمان افتتاح شد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ادامه داد: این خط پروازی برای گردشگران و فعالان مالی دو کشور، صرفه مالی بیشتری دارد و سفر به تهران و مسقط با این خط پروازی ارزان تر از گذشته خواهد شد.

وی با اشاره به انجام سه پرواز هفتگی بین مسقط و تهران توسط این شرکت هوایی گفت: افتتاح این خط پروازی می تواند زمینه تعاملات مالی میان ایران و عمان را ارتقا دهد.

ضرابی با بیان اینکه این شرکت هوایی درخواست مجوز برقراری خط پروازی میان مسقط و شیراز را هم دارد گفت: راه اندازی این خط پروازی می تواند در رونق صنعت توریسم کشور اثرات مثبتی داشته باشد و حضور فعالان مالی دو کشور و گسترش تعاملات را تسهیل کند.

به گفته وی، در حال حاضر اخذ ویزا برای اتباع ایران و عمان به صورت فرودگاهی انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 629

به "افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید