امکان ارسال پیغام های واتساپ به وسیله عینک هوشمند

به گزارش مجله تانی بای، شاید تا چند سال پیش صحبت کردن به وسیله یک ساعت هوشمند عجیب به نظر می رسید. امروزه ده ها ساعت هوشمند وجود دارد که از دستورات صوتی پشتیبانی می نمایند. کاربران می توانند پیغام های صوتی را به وسیله یک محصول پوشیدنی ارسال نمایند.

امکان ارسال پیغام های واتساپ به وسیله عینک هوشمند

به گزارش خبرنگاران، اکنون، زمان آن رسیده است که شاهد یک چیز عجیب تر باشیم. به زودی کاربران واتس اپ می توانند پیغام ها را به وسیله عینک هوشمند ارسال نمایند. عینک هوشمند قدمت زیادی ندارد؛ این گجت طی چند سال گذشته توانسته سر و صدای زیادی ایجاد کند. عینک های هوشمند می توانند تکنولوژی موجود در گوشی های هوشمند را به طور مستقیم به چشم و گوش کاربر منتقل نمایند.

ویژگی نوی که در آخرین نسخه بتای 2.22.9.13 واتساپ مشاهده شده است، به کاربران اجازه می دهد پیغام ها را به وسیله دستیار فیس بوک و به وسیله یک پوشیدنی خاص ارسال نمایند. لاز به ذکر است که این ویژگی به دستیار اشاره می نماید که با احتمال زیاد دستیار فیس بوک است نه گوگل. ویژگی نو به دارندگان عینک هوشمند Ray-Ban Stoie (عینکی که با همکاری فیسبوک و Ray-Ban طراحی شده است) اجازه می دهد پیغام ها را به وسیله میکروفون دستگاه دیکته و ارسال نمایند. کاربران یک پیغام صوتی به وسیله دستیار فیسبوک می فرستند و این دستیار هوشمند پیغام را به گیرنده موردنظر ارسال می نماید.

کاربران می توانند در حال حرکت به راحتی پیغامی را به وسیله واتساپ ارسال نمایند. این ویژگی ممکن است در آینده قابلیت های بیشتری را برای عینک های هوشمند Ray-Ban Stories به ارمغان بیاورد. این عینک را نمی توان نماینده پیشرو در دسته عینک های هوشمند دانست، اما می تواند شروعی امیدبخش برای ارائه این ویژگی به شرکت های دیگر باشد. متا در کوشش است تا ویژگی های انحصاری تری را برای خدمات خود پیاده سازی کند تا تنها کاربرانی بتوانند از این ویژگی ها برخودار شوند که از محصولات متا و خدمات فیسبوک استفاده می نمایند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2041

به "امکان ارسال پیغام های واتساپ به وسیله عینک هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ارسال پیغام های واتساپ به وسیله عینک هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید