بازیکن تخصصی در دفاع نداشتیم

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی گل گهر و تراکتور تبریز اظهار کرد: هفته اول غیر قابل پیش بینی است. متأسفانه در آخرین روز تمرین مان هادی محمدی دفاع وسط مان را از دست دادیم، این مساله روی کار ما تأثیر زیادی گذاشت. جابجایی هافبک دفاعی به جای دفاع وسطمان جواب نداد، جابجایی زیادی داشتیم، کافی بود که ما بازی را به نیمه دوم بکشانیم تا در رختکن بچه ها را توجیه کنیم.

بازیکن تخصصی در دفاع نداشتیم

کریمی در خصوص باخت تیمش گفت: این نتیجه به علت جوانی بازیکنان ما بود، علی الخصوص در پست دفاع که 2 بازیکنمان را برای اولین بار در پست غیر تخصصی گذاشتیم که یکی از آنها فقط 17 سال داشت و اولین بار به عنوان هافبک دفاعی به میدان می رفت.

وی در خصوص دو نیمه بازی مطرح کرد: گل گهر در نیمه اول فزونی داشت، هیچ علتی نیست که ما نبود بازیکنانمان را بخواهیم علت بر توانمندی تیم گل گهر بدانیم. در نیمه اول خیلی خوب کار کردند و حاکم میدان بودند و ما هم در نیمه دوم خوب کار کردیم. به نظر من اگر یک اندازه دقت داشتیم، می توانستیم اختلاف را کم کنیم، در نیمه دوم چند موقعیت خوب را از دست دادیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: امیدوارم با باز شدن پنجره جابجایی باشگاه تراکتور و رسیدن یاران مان شرایط مان بهتر گردد. در آخرین دقایق آخرین تمرینمان دفاع وسطمان هادی محمدی را از دست دادیم، هیچ زمانی برای کار کردن با بازیکنان جایگزین در پست جدیدی که قرار دادیم، نداشیم.

وی بار دیگر در خصوص باخت تیمش گفت: از بد روزگار بیرون از خانه هم بازی داشتیم باید پرواز می کردیم، تمام عوامل دست به دست هم داد. من نمی گویم دفاع های ما اشتباه فردی داشتند، دفاع مان اصلاً دفاع نبود، نیمه اول دفاع های وسط ما هیچ کدام پست تخصصی شان نبود.

کریمی در سرانجام گفت: به تیم گل گهر تبریک می گوئیم، ان شاءالله که پیروز باشند، حق شان بود اما ما در نیمه دوم شرایط کاملاً بهتر از نیمه اول داشتیم باشیم، اختلاف را می شد کم و ناچیز کرد حتی به یک گل هم رساند که ما بدشانسی آوردیم و ضرباتمان به گل ننشست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1827

به "بازیکن تخصصی در دفاع نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تخصصی در دفاع نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید