باغ پرندگان قم به زودی افتتاح می گردد

به گزارش مجله تانی بای، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم گفت: یکی از الزامات قرارداد تکمیل و به بهره برداری رسیدن باغ پرندگان ظرف دو ماه آینده است و امیدواریم مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

باغ پرندگان قم به زودی افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مجید اخوان با اشاره به اهمیت پیگیری و انجام به موقع پروژه ها در کسب رضایت شهروندان گفت: انتظار برای انتها پروژه ها باوجود تمام مسائل پیش آمده و خارج از اراده شهرداری و شورای اسلامی شهر قم مطلوب نیست. باید مردم در جریان کامل اجرای همه پروژه ها قرارگرفته و این اطلاع رسانی را باید جز حقوق شهروندان دانسته و به آن احترام بگذاریم.

وی از تصویب لایحه اخذ مجوز تکمیل، مشارکت و تجهیز باغ پرندگان در آخرین جلسه رسمی و علنی شورا اطلاع داد و توضیح داد: باوجود همه مسائل مالی و عدم ثبات ارز، باغ پرندگان به مرحله انتهای خود رسیده است. طبق قرارداد، سرمایه گذار باید 99 گونه با تعداد سه هزار و 800 پرنده برای باغ پرندگان تأمین نموده و هرسال 10 گونه جدید نیز به تعداد 350 پرنده به این مجموعه اضافه کند.

اخوان گفت: بهای بلیت باغ پرندگان در امسال 10 هزار تومان به ازای هر نفر است و هرسال بلیت ورودی به باغ پرندگان در شورای اسلامی شهر قم و با توجه به برآورد هزینه ها تعیین و به تصویب خواهد رسید.50 درصد از بهای بلیت و هزار بلیت رایگان ماهانه نیز سهم شهرداری از این مشارکت تجاری خواهد بود. یکی از الزامات قرارداد تکمیل و به بهره برداری رسیدن باغ ظرف دو ماه آینده بوده و امیدواریم مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

باغ پرندگان در زمینی به مساحت 12 هکتار احداث شده و به عنوان بخشی از پارک هزارهکتاری شهر قم در استان قم، در مجاورت بلوار شهید آوینی و بوستان کوثر قرار گرفته است. 11 قفس کوچک پرنده در این باغ 12 هکتاری پیش بینی شده و یک قفس 2 هزار مترمربعی در قالب گلخانه گیاهان و پرندگان گرمسیری نیز در آن طراحی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 997

به "باغ پرندگان قم به زودی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پرندگان قم به زودی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید