تهرانی ها مسائل مدارس از ثبت نام تا شهریه را اطلاع دهند

به گزارش مجله تانی بای، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سامانه ای در بستر شبکه شاد برای ارتباطات مردمی و بیان مسائلی اعم از رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، مسائل ثبت نام، دریافت شهریه در مدارس راه اندازی شده است.

تهرانی ها مسائل مدارس از ثبت نام تا شهریه را اطلاع دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مسعود ثقفی اظهارداشت: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در راستای برقراری ارتباطات شفاف و بدون واسطه میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام Tehranedubox@ در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموزی) نموده است.

وی گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند پیغام های نوشتاری، صوتی و تصویری خود را در خصوص مسائل مربوط به آموزش و پرورش شهر تهران اعم از رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، مسائل ثبت نام، دریافت شهریه و سایر موارد را به صورت مستقیم به وسیله این سامانه ارسال نمایند.

ثقفی اضافه نمود: مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت دائم این سامانه را رصد نموده و به تمامی مواردی که از این طریق ارسال می گردد، رسیدگی ویژه خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: هر گونه پیغام نوشتاری، صوتی یا تصویری که ارسال می گردد، مشخصات کامل محلی که درباره آن اعتراض انجام شده باید اعلام گردد تا بدانیم اعتراض در خصوص کدام مدرسه، حوزه امتحانی، منطقه و نشانی است تا بتوانیم موضوع را پیگیری کنیم.

ثقفی اظهارداشت: هیچ لزومی برای اینکه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در بیان مسائل به این سامانه نام و مشخصات خود را اعلام نمایند وجود ندارد، اطلاعات محرمانه است و ما هم رسیدگی فوری و دقیق به موارد ارسالی خواهیم داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1616

به "تهرانی ها مسائل مدارس از ثبت نام تا شهریه را اطلاع دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانی ها مسائل مدارس از ثبت نام تا شهریه را اطلاع دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید