توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت Adsl خانگی در اهواز

به گزارش مجله تانی بای، با ایجاد و جذب لینک های GE و 10G بین مراکز تلفن ثابت شهری، پهنای باند شبکه دیتای ثابت مشترکان Adsl شهرستان اهواز بهینه سازی و ارتقا پیدا کرد.

توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت Adsl خانگی در اهواز

به گزارش خبرنگاران از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به احتیاج روز افزون مردم جهت انجام کار های بر بستر دیتا و لزوم ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان، عملیات توسعه دیتا به منظور بهینه سازی و ارتقای شبکه دیتای ثابت شهرستان اهواز در دستور کار کارشناسان متخصص حوزه دیتای شبکه مخابرات منطقه خوزستان نهاده شد.

او اضافه کرد: پروژه توسعه شبکه دیتای ثابت در مخابرات شهرستان اهواز با برقراری یک لینک 10 گیگابایت بین مراکز آزادی و مرکز SC1 زیر ساخت و برقراری و جذب 10 گیگابایت بین مراکز انقلاب و آزادی اهواز و بعلاوه برقراری و جذب 2 لینک 10 گیگابایت و یک لینک GE داخلی در مرکز انقلاب اهواز عملیاتی و اجرایی شد.

به گفته فلاح زاده اجرای این عملیات سبب توسعه، ارتقا و افزایش پهنای باند شبکه دیتا و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و دیتای پر سرعت به مشترکان دیتای ثابت Adsl خانگی شد.

لازم به ذکر است توسعه شبکه های مخابراتی و ارتباطی در مخابرات منطقه خوزستان از جمله افرایش پهن باند، توسعه شبکه فیبر نوری و ارتباطات سیار و ... به منظور جلب رضایت مندی مردم در موعد مقرر و طبق زمان بندی معین در نقاط مختلف در سطح استان در حال اجرا است.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1922

به "توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت Adsl خانگی در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه و ارتقای شبکه دیتای ثابت Adsl خانگی در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید