خبرنگاران 47 سارق با 108 فقره سرقت در اهواز دستگیر شدند

به گزارش مجله تانی بای، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی اهواز گفت: 47 سارق حرفه ای با 108 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران 47 سارق با 108 فقره سرقت در اهواز دستگیر شدند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محسن دالوند سه شنبه گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی،طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و سابقه دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح های غیرمجاز به مدت سه روز در شهرستان اهواز اجرا شد .

وی اضافه نمود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی،47سارق حرفه ای و سابقه دار، هشت خرده فروش مواد مخدر، سه عامل تیراندازی و هشت نفر دارنده اسلحه غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: پلیس این شهرستان در راستای اجرای این طرح، مقدار یک هزار و 987 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و 64 قبضه اسلحه غیرمجاز شامل سه قبضه اسلحه جنگی و 61 قبضه اسلحه شکاری را به همراه یک هزار و 590 فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی شرح داد : متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 108 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

سرهنگ دالوند بیان نمود :در اجرای این طرح 45 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و تعداد 14 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند.

وی گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1055

به "خبرنگاران 47 سارق با 108 فقره سرقت در اهواز دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 47 سارق با 108 فقره سرقت در اهواز دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید