سریال بداقبالی های غول فناوری چین ادامه دارد ، سافت بانک هم به هواوی پشت کرد ، اریکسون و نوکیا جایگزین های احتمالی خواهند بود

به گزارش مجله تانی بای، شرکت مخابراتی سرشناس ژاپن؛ سافت بانک اعلام نمود که در چند سال آینده ارتباط خود را با شرکت هواوی قطع خواهد نمود و برای اینترنت 5G با هواوی همکاری نخواهد داشت. این در حالی است که تامین کننده زیرساخت های اینترنت 4G هواوی سافت بانک است.

سریال بداقبالی های غول فناوری چین ادامه دارد ، سافت بانک هم به هواوی پشت کرد ، اریکسون و نوکیا جایگزین های احتمالی خواهند بود

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب پس از آن که ماجرای درگیری چین و ایالات متحده در تکنولوژی شدت گرفت، مدیر اقتصادی هواوی در کانادا بازداشت شد و عجیب ترین بخش ماجرا این که به سرعت ترامپ مقصر این ماجرا شناخته شد و البته کشورهای متحد آمریکا نیز یک به یک ارتباط خود را با هواوی قطع کردند. برای مثال استرالیا، بریتانیا، کانادا، ژاپن، نیوزیلند و ... این بار نیز نوبت به سافت بانک رسیده که با هواوی مقابله کند.

حرکت سافت بانک نشان دهنده افزایش نگرانیها در خصوص نشت امنیتی و سایر مسائل سایبری است. بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است اریکسون و نوکیا جایگزین های جدید برای هواوی باشند.

انتظار می رود که سفارشات جدید سافت بانک به سمت شرکت های اروپایی روانه گردد تا هر چه سریعتر زیرسات های مخابراتی 5G را آماده کند. جالب است بدانید تا کنون سافت بانک تنها موسسه ارتباطی ژاپن بود که از تجهیزات هواوی برای فعالیت های خود استفاده می کرد.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن، اخیرا گفت: بسیار مهم است که از خرید تجهیزات که حاوی توابع مخرب مانند ابزارهای سرقت و نابود کردن اطلاعات ما یا توقف سیستم های اطلاعاتی است، جلوگیری گردد.

بنابراین می توان تصمیم سافت بانک را تابعی از تصمیمهای دولت ژاپن دانست که خاطرنشان کرد میخواهد استفاده از تجهیزات هواوی و زد تی ای را در چین متوقف کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 417

به "سریال بداقبالی های غول فناوری چین ادامه دارد ، سافت بانک هم به هواوی پشت کرد ، اریکسون و نوکیا جایگزین های احتمالی خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال بداقبالی های غول فناوری چین ادامه دارد ، سافت بانک هم به هواوی پشت کرد ، اریکسون و نوکیا جایگزین های احتمالی خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید