صدور 14 موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در استان سمنان

به گزارش مجله تانی بای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 14 فقره موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در استان صادر شده است.

صدور 14 موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در استان سمنان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا تابستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، مهدی جمال با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به اینکه ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج گردشگری در راستای توسعه صنعت گردشگری امری لازم است، از ابتدای سال تا به امروز با احداث 14 واحد تاسیسات گردشگری موافقت شده است.

او گفت: این تاسیسات گردشگری شامل هتل، اکوکمپ، مرکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع گردشگری، واحد اقامتی و پذیرایی است.

جمال اضافه نمود: موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری 2هزار و 448میلیارد ریال با فرصت شغلی 916 نفر صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اضافه نمود: این اداره کل در زمینه جذب سرمایه گذاری و تسهیل در این زمینه آمادگی همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی را دارد و طبق ضوابط ابلاغی وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی متقاضیان می توانند به وسیله سامانه الکترونیکی به نشانی my.ichto.ir درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 694

به "صدور 14 موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 14 موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید