فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی

به گزارش مجله تانی بای، داوطلبان دوره های کاردانی به کارشناسی تا فردا دوشنبه 16 اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام نمایند.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 تا فردا دوشنبه 16 اردیبهشت ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام نمایند.

وی گفت: ظرفیت پذیرش داوطلبان در این آزمون، 264 هزار و 584 نفر است و داوطلبان تا فردا مهلت دارند که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام اقدام نمایند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پذیرش دانشجو در 66 کد رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی صورت می گیرد، پذیرش در 50 کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) و پذیرش در 16 کد رشته بر اساس برگزاری آزمون انجام می گردد.

به گفته توکلی، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز آدینه 11 مرداد 97 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 155

به "فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید