فعالیت 800 شعبه پست بانک استان اصفهان برای کاهش مسافرت های بین شهری

به گزارش مجله تانی بای، مدیرکل پست بانک استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 800 شعبه پست بانک در استان اصفهان فعالیت می نمایند.

فعالیت 800 شعبه پست بانک استان اصفهان برای کاهش مسافرت های بین شهری

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، بهزاد امیریان ظهر امروز در حاشیه بازدید از دفاتر پست بانک شهرستان اردستان با بیان اینکه تعداد 800 شعب پست بانک در استان اصفهان فعالیت می نمایند، گفت: در شهرستان اردستان نیز نزدیک 45 شعبه پست بانک و دفتر خدمات ارتباطی، سرویس های پست بانک را به مردم ارائه می نماید.

وی با انتقاد از تعطیلی 7 دفتر پست بانک وابسته به شرکت مخابرات در روستاهای شهرستان اردستان اضافه کرد: سال جاری در راستای اشتغال زایی و گسترش خدمات پولی و اقتصادی در روستاهای استان و یاری به کاهش مسافرت های روستاییان به شهرها در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل پست بانک استان اصفهان اعلام کرد: تسهیلات اشتغال زایی کم بهره برای راه اندازی دفاتر خدمات ارتباطی پست بانک در روستاها به متقاضیان در اولویت قرار گرفته است.

فرماندار اردستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به ظرفیت وجود چندین کارخانه و واحد تولیدی متنوع در روستاها و افزایش مهاجرت به روستاههای شهرستان، ایجاد امکانات و راه اندازی شعب پست بانک در روستاها برای سپرده گذاری وانجام مبادلات بانکی و کاهش سفر روستائیان به مرکز لازم است.

بهرام خواجه سعیدی گفت: باید در این زمینه اقدامات مهمی صورت گیرد و برنامه ریزی ها در این حوزه صورت پذیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 666

به "فعالیت 800 شعبه پست بانک استان اصفهان برای کاهش مسافرت های بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 800 شعبه پست بانک استان اصفهان برای کاهش مسافرت های بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید