فوتبال دنیا، واکنش بونوچی به هو شدن از سوی طرفداران میلان: همیشه مشتی احمق در استادیوم ها هستند!

به گزارش مجله تانی بای، فوتبال دنیا - مدافع میانی تیم فوتبال ایتالیا به آن دسته از طرفداران میلان که او را در شب بازی اش برای تیم ملی ایتالیا هو کردند پاسخ داد.

فوتبال دنیا، واکنش بونوچی به هو شدن از سوی طرفداران میلان: همیشه مشتی احمق در استادیوم ها هستند!

به گزارش خبرنگاران، بازی شب گذشته (شنبه) تیم های ملی ایتالیا و پرتغال در لیگ ملت های اروپا که در استادیوم سن سیرو برگزار گردید، فرصت خوبی برای طرفداران میلان به وجود آورد تا از خجالت لئوناردو بونوچی، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس درآیند.

بونوچی تابستان سال جاری میلان را پس از تنها یک فصل حضورش در این تیم ترک کرد و به تیم قبلی اش یوونتوس برگشت. به همین دلیل طرفداران میلان منتظر فرصتی بودند تا این حرکت بونوچی را تلافی نمایند. بونوچی در بازی اخیر یوونتوس مقابل میلان در استادیوم سن سیرو به صلاحدید ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت نشست اما شب گذشته او با پیراهن تیم ملی ایتالیا در استادیوم خانگی تیم میلان به میدان رفت و هر بار که صاحب توپ می شد از سوی طرفداران میلان هو و برای او سوت زده می شد.

بونوچی پس از این بازی که با تساوی بدون گل سرانجام یافت، به شبکه رای اسپورت گفت: ما تمام کوشش مان را کردیم و در نیمه اول هم یک بازی فوق العاده انجام دادیم که در آن دو سه موقعیت مسلم گلزنی هم داشتیم که می توانست ما را جلو بیندازد. در نیمه دوم پرتغال چند تغییر تاکتیکی انجام داد و با این کار برنامه بازی ما را در میانه میدان خنثی کرد. با این حال ما باز هم توانستیم به سمت دروازه حریف حمله کنیم و فقط کافی بود که در حملات کمی باانگیزه تر بازی می کردیم.

بونوچی درباره هو شدنش توسط طرفداران میلان هم گفت: همیشه باید مشتی احمقی در استادیوم ها باشند. من از حمایت هم تیمی ها و سرمربی ام برخوردارم و سایر چیزها برایم مهم نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 57

به "فوتبال دنیا، واکنش بونوچی به هو شدن از سوی طرفداران میلان: همیشه مشتی احمق در استادیوم ها هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، واکنش بونوچی به هو شدن از سوی طرفداران میلان: همیشه مشتی احمق در استادیوم ها هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید