قرنطینه 7 روزه در هتل های هند برای مسافران هوایی اجباری شد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: دارندگان پاسپورت هندوستان، اقامت هندوستان، کارت OCI (Overseas Citizen of India)، کارت PIO (Persons of Indian Origin) و هر نوع ویزای صادره دارای اعتبار به غیر از ویزای Medical صادره قبل از 21 اکتبر سال 2020، ویزاهای توریستی و E-Visa جهت انجام پرواز معتبر است.

قرنطینه 7 روزه در هتل های هند برای مسافران هوایی اجباری شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

بر اساس این اطلاعیه، ثبت اطلاعات مسافران دارای پاسپورت هندوستان و OCI قبل از صدور بلیت در لینک https://forms.gle/TPcpb2Be8dVytSnQ7 الزامی است.

در هنگام رزرو، ارائه اطلاعات پاسپورت یا OCI، پست الکترونیکی، شماره تلفن همراه مسافر در ایران و هندوستان و آدرس مسافر به همراه کدپستی در هندوستان الزامی است.

پس از صدور بلیت، اطلاعات مسافران به وسیله هما به سفارت هندوستان ارسال شده و صرفاً پس از تأیید سفارت، مسافران قادر به انجام پرواز خواهند بود.

همچنین تمامی مسافران بالای 11 سال در پروازهای ورودی به هندوستان، می بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه ذکر شده است مسافران پس از ورود به کشور هندوستان، در هتل های مورد تأیید دولت این کشور در بمبئی به مدت 7 روز تحت قرنطینه خواهند بود و از تمامی مسافران در روز پنجم تا هفتم تست PCR گرفته خواهد شد و تمامی هزینه های اقامت و تست PCR برعهده ی مسافران خواهد بود.

پس از خاتمه 7 روز قرنطینه در هتل و در صورت منفی بودن جواب تست آنها، می بایست 7 روز دیگر خود را قرنطینه خانگی نمایند.

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، ورود هرگونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می توانند یک کوله پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند.

استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه الزامی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1315

به "قرنطینه 7 روزه در هتل های هند برای مسافران هوایی اجباری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه 7 روزه در هتل های هند برای مسافران هوایی اجباری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید