قیمت اجاره دفتر کار در جردن؛ دفاتر اداری به قیمت در خبرنگاران

به گزارش مجله تانی بای، یکی از بهترین منطقه ها تهران برای اجاره دفتر کار، خیابان جردن است. جایی که می توان دفتر کسب وکارهای بزرگ و نام آشنا را در آن پیدا کرد. امروز قیمت اجاره دفتر کار در جردن را بررسی می کنیم و نکاتی را برای اجاره در این محله به شما می گوییم.

قیمت اجاره دفتر کار در جردن؛ دفاتر اداری به قیمت در خبرنگاران

با توجه به موقعیت تهران، برخی منطقه ها به عنوان محله های مهم برای کسب وکارها شناخته می شوند. جردن یکی از خیابان های شناخته شده مرکز است که دسترسی بسیار خوبی دارد و می توانید دفاتر کار مجذوب کننده و لوکس را در آن پیدا کنید.

در این محله مراکز اداری و دفتر کار کسب وکارهای مهم و شناخته شده قرار گرفته است و همین موضوع باعث مجذوب کننده تر شدن آن شده است. ضمن اینکه با توجه به دسترسی به مسیرهای اصلی و حمل ونقل عمومی و امکانات خوبی که در جردن وجود دارد، خیلی ها در پی این هستند که محل کارشان در این خیابان باشد.

محله جردن را بیشتر بشناسید

جردن محله ای است که خیلی ها آن را به یک منطقه باکلاس و لوکس و البته شلوغ می شناسند. محله ای که دسترسی خوبی به منطقه ها مختلف تهران چون ونک، ظفر، الهیه، همت، کردستان، ولیعصر و… دارد. این منطقه شلوغ که به نام نلسون ماندلا یا آفریقا هم شناخته می شود، مملو از سفارت خانه ها، دفاتر مجذوب کننده و شیک و برج های سر به فلک کشیده است. (نقشه محله جردن در مسیریاب بلد)

این محدوده امکانات بسیار خوبی دارد و با توجه به اینکه برای مشاغل مختلف مناسب است، خیلی ها برای رهن و اجاره دفتر کار جردن به آب و آتش می زنند.

رهن دفتر کار در جردن

خیلی ها در پی این هستند که دفتر کار را رهن کنند و در مدت زمان سکونتشان نگران پرداخت اجاره نباشند. به ویژه اینکه اجاره در محله ای چون جردن بالاست و می تواند برای بخری ایجاد نگرانی کند. البته طبیعی است که مبلغ رهن دفتر کار در محدوده جردن به متراژ، امکانات، محل قرارگیری و… بستگی دارد.

معمولا دفاتر که خواهان بیشتری دارند بین 80 تا 150 متر هستند. البته دفاتر اداری کوچک تر و بزرگ تر هم در جردن پیدا می شود. ولی نرخ معمول رهن کامل در این محله برای دفاتر کاری فول امکانات حدود 800 میلیون تا 1.2 میلیارد تومان است. البته ملک های چند صد متری و بزرگ تر و لوکس تر هم هستند که رهن آنها به 2 تا 3 میلیارد تومان یا حتی بیشتر هم می رسد.

در پی دفتر کار در جردن هستید؟ اینجا کلیک کنید

رهن و اجاره دفتر کار در جردن

اگر بودجه ای که دارید برای رهن کامل دفتر کار در جردن کافی نیست، می توانید به فکر رهن و اجاره باشید. البته همان طور که می دانید فارغ از محله مورد نظر شما، رهن و اجاره به جزئیات زیادی بستگی دارد و معمولا نرخ ثابت و مشخصی ندارد.

اما برای همان دفاتری که متراژ نرمال دارند و خیلی ها خواهان آنها هستند، باید 100 تا 300 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 10 تا 20 میلیون تومان هم اجاره بپردازید. ناگفته نماند برای ملک های بزرگ تر و زیباتر که امکانات بیشتری هم دارند، مبلغ اجاره بها به 30 میلیون تومان در ماه یا بیشتر هم می رسد.

  • بیشتر بخوانید: محله جردن تهران کجا است؟ محله ای مجذوب کننده برای دفاتر اداری و سازمانی

امکانات یک دفتر کار عالی در محله جردن

همان طور که گفتیم جردن محله ای لوکس و مجذوب کننده است که می توانید بهترین دفاتر کار را در آنجا پیدا کنید. به همین دلیل طبیعی است که ملک های این محدوده که معمولا در مجتمع ها و برج های بلند قرار گرفته اند، از امکانات منحصربه فردی برخوردار باشند. از مهم ترین امکانات این بناهای لوکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورودی و لابی شیک و لوکس
  • تعداد کافی پارکینگ
  • حضور لابی من
  • پله اضطراری
  • آسانسور (معمولا در دو لاین)
  • استفاده از بهترین متریال
  • سیستم امنیتی
  • روف گاردن
  • دکوراسیون زیبا و حرفه ای
  • زیرساخت اداری و شبکه
  • مبله با لوازم کامل
  • بیشتر بخوانید:
    • راهنمای خرید دفتر کار ارزان در تهران
    • راهنمای اجاره کوتاه مدت دفتر کار و فضای آموزشی در خبرنگاران
    • در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟

جمع بندی

محله های زیادی در تهران وجود دارد که به دلیل دسترسی و امکانات خوب، از نظر اداری ارزش بالایی دارند. به همین دلیل بسیاری از کسب وکارها تلاش می کنند تا دفتر کارشان را در این منطقه ها راه اندازی کنند. جردن هم یکی از همین محله های مجذوب کننده و لوکس است که می توانید مراکز اداری و شرکت های نام آشنای زیادی را در آنجا پیدا کنید.

در این مطلب درباره رهن و اجاره دفتر کار جردن صحبت کردیم و به امکانات آنها پرداختیم. ضمن اینکه می توانید قیمت رهن و اجاره محل کار در این محدوده را هم در سایت خبرنگاران ببینید. می توانید مشخصات و تصاویر آگهی ها را بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2069

به "قیمت اجاره دفتر کار در جردن؛ دفاتر اداری به قیمت در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره دفتر کار در جردن؛ دفاتر اداری به قیمت در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید