لیورپول 2-0 استون ویلا؛ کم انگیزه، اما برنده

به گزارش مجله تانی بای، لیورپول پیروز شد با دو گل استون ویلا را شکست دهد و با 89 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

لیورپول 2-0 استون ویلا؛ کم انگیزه، اما برنده

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا بود که در نهایت این بازی با دو گل به سود قرمزهای آنفیلد انتها یافت تا این تیم 89 امتیازی گردد.

نیمه اول بازی کاملاً آرام دنبال شد و دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما هیچ کدام از آنها به موقعیت صددرصد گلزنی منجر نشد.

در واقع نیمه اول بازی به گونه ای بود که کاملاً بی انگیزگی در تیم یورگن کلوپ قابل مشاهده بود چراکه برخلاف بازی های قبلی از پرس شدید بازیکنان لیورپول خبری نبود و موقعیت چندانی نیز روی دروازه استون ویلا شکل نگرفت تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل انتها پیدا کند.

نیمه دوم نیز با شرایط مشابه شروع شد با این تفاوت که حتی استون ویلا عملکرد بهتری از خود ارائه داد و چند حمله نسبتا خطرناک روی دروازه آلیسون بکر انجام داد اما درخشش این دروازه بان برزیلی باعث شد که آنها در امر گلزنی ناکام بمانند.

با این حال رفته رفته و با نزدیک شدن به انتها بازی، لیورپول عملکرد بهتری ارائه داد و در دقیقه 71 به گل رجحان دست یافت. نبی کیتا حرکت خوبی از جناح چپ انجام داد و توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد و سادیو مانه با یک ضربه تمام کننده گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

بعد از به ثمر رسیدن گل اول لیورپول این شاگردان یورگن کلوپ بودند که بازی را در اختیار داشتند و چند حمله نیز روی دروازه استون ویلا ترتیب دادند؛ حملاتی که یک بار دیگر نتیجه داد و این مرتبه کورتیس جونز روی پاس به عقب محمد صلاح که با ضربه سر آن را ارسال نموده بود، گل دوم تیم یورگن کلوپ را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2-0 انتها پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 952

به "لیورپول 2-0 استون ویلا؛ کم انگیزه، اما برنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول 2-0 استون ویلا؛ کم انگیزه، اما برنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید