نرخ هتل های مازندران 12 درصد در سال 95 افزوده می گردد

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، دلاور بزرگ نیا بعدازظهر یکشنبه در تبادل نظر با خبرنگاران اضافه نمود: نباید بیش ازحد توان نرخ هتل ها در جامعه افزایش یابد تا امکان رقابت در منطقه را از ما بگیرد و شرایط سفر برای مردم سخت گردد.

نرخ هتل های مازندران 12 درصد در سال 95 افزوده می گردد

بزرگ نیا درباره آزادسازی نرخ هتل ها و تأسیسات اقامتی گفت: گران شدن سفر در مازندران بدون آنکه شاهد ارتقا خدمات باشیم به مرور به رونق گردشگری در استان صدمه می زند.

وی اضافه نمود: ما وظیفه داریم ازیک طرف از سرمایه گذار در بخش خصوصی حمایت کنیم و از طرف دیگر از خواست و اراده مردم که خواستار دریافت خدمات بهینه و ارتقای روزبه روز خدمات هستند حمایت کنیم.

وی اضافه نمود: آنچه در حال حاضر بیش از آزادسازی قیمت ها مهم است رعایت استانداردسازی و ارائه خدمات قابل قبول به گردشگران است و وقتی خدمات منطبق با خواست گردشگر نیست آزادسازی نرخ مفهومی ندارد و تبعات منفی آن بیشتر است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران تأکید کرد: افزایش 12 درصدی نرخ هتل ها برای سال آینده مشخص و به تمامی استان ها اعلام شده است و در زمان های پیک سفر با نظر ادارات کل میراث فرهنگی استان ها این نرخ قابلیت انعطاف دارد.

وی به تأثیر مناسب بودن نرخ در ورود تورهای خارجی و به رونق گردشگری داخلی اشاره نمود و اضافه نمود: بالا رفتن غیر هدفمند نرخ که موجب افزایش هزینه سفرهای داخلی می گردد انگیزه ای برای سفرهای خارجی می گردد.

بزرگ گفت: به هرحال فرایند تصمیم سازی سازمانی بر اساس قوانین و مقررات اعلام شده است و انتظار داریم پایبندی به مقررات و درک واقعیت های موجود وجود داشته باشد. وی گفت: اجزای سفر در کشور از اقامت گرفته تا پذیرایی و حمل ونقل و دیگر امکانات زنجیروار به هم مرتبط است و تأثیر مستقیم در رونق و توسعه یک منطقه و درنتیجه کشور دارد .

مدیرکل گردشگری مازندران اضافه نمود: مطابق ماده 12 آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری که شهریورماه امسال به تصویب رسید، مکانیزمی برای اصلاح نرخ مشخص شده است. هرچند این تصمیم گیری با مشارکت فعالان صنعت گردشگری و هم اندیشی و همکاری با انها توأم بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 773

به "نرخ هتل های مازندران 12 درصد در سال 95 افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ هتل های مازندران 12 درصد در سال 95 افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید