نمای پشتی لوگوی قدیمی اینستاگرام بالاخره معین شد

به گزارش مجله تانی بای، از زمانی که اینستاگرام لوگوی خود را با شکل رنگارنگ کنونی به روزرسانی کرد در حدود 4 سال می گذرد. به نظر می رسد به همین زودی ها هم شاهد تعویض این لوگو نباشیم اما در جشن 10 سالگی این شبکه اجتماعی محبوب و بسیار پرطرفدار، شاهد تصویری از نمای پشتی لوگوی قدیمی آن بودیم؛ تصویری که تا به امروز پیروز به مشاهده آن نشده بودیم.

نمای پشتی لوگوی قدیمی اینستاگرام بالاخره معین شد

معمولا کسی تمایل ندارد بداند پشت لوگوی شبکه های اجتماعی یا به طور کلی هر لوگوی دیگر چه شکلی دارد. چون اصلا در این رابطه فکر هم نمی کنیم که ممکن است یک لوگو در بخش پشتی خود شکل خاصی داشته باشد. اما گویا روی لوگوی قدیمی اینستاگرام کار زیادی شده؛ آن هم با جزئیات.

بعد از گذشت حدود ده سال، اینستاگرام نمای پشتی لوگوی خود را نه در اینستاگرام بلکه طی یک حرکت جالب و البته غیر منتظره در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشت. در سمت چپ-بالای بخش پشتی این لوگو یک چشمی نسبتا عظیم به چشم می خورد که در واقع مربوط به همان دوربین روی بخش جلویی است. همچنین نوار رنگی اینستاگرام که در جلو دیده می شد، تا بخش پشتی هم امتداد یافته و شامل تمام آن چیزی است که در یک دوربین غیر DSLR می توانیم ببینیم.

شاید بسیاری ها اصلا به این موضوع فکر نمی کردند اما بسیار جالب است بدانیم یک شرکت تا این اندازه برای طراحی لوگوی اپلیکیشن خود اهمیت قائل شده و به جزئیات دقت نموده است. به نظر می رسد در سالگرد 20 سالگی اینستاگرام، باز هم شاهد یک غافلگیری تازه خواهیم بود چون هنوز تصویری از طراحی کناری این لوگوی قدیمی و محبوب منتشر نشده!

  • به مناسبت 10 ساله شدن اینستاگرام آیکون های قدیمی این اپلیکیشن بازگشتند

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1201

به "نمای پشتی لوگوی قدیمی اینستاگرام بالاخره معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای پشتی لوگوی قدیمی اینستاگرام بالاخره معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید