وضع وخامت بار زنی که به امواج وای فای و موبایل حساسیت دارد

به گزارش مجله تانی بای، برخی از آمارها می گوید 15 درصد مردم جهان به امواج رادیویی و تشعشعات الکترومغناطیس حساسیت دارند و برخی گزارش های دیگر می گوید فقط 4 درصد مردم به این پرتوها آلرژی داشته و دچار مشکل می شوند.

وضع وخامت بار زنی که به امواج وای فای و موبایل حساسیت دارد

و البته درصد بسیار بالایی از مردم رادیوفوبیا دارند؛ یعنی توهم و فوبیا و هذیان اینکه امواج رادیویی برایشان حساسیت زا هستند و موجب درد و مرض شان شده اند.

اما واقعا امواج رادیویی روی برخی افراد تاثیر گذاشته و آن ها را اذیت می کنند. مانند این زن، روزی گلادول (Rosi Gladwell) هفتاده ساله که از دست امواج رادیویی به کوه ها فرار کرده و تا کنون چند صد دلار هزینه خرید تجهیزات ضد امواج کرده است.

این زن شب ها در یک کیسه خواب 400 پوندی دراز می کشد و خانه ای در حومه شهر خریده؛ نقطه ای که ظاهرا هیچ اشعه الکترومغناطیسی وجود ندارد. نمی تواند وارد شهر شود یا در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد شهر که احتمالا امواج رادیویی بسیار قوی هستند؛ تردد کند.

خودش می گوید اگر در برابر پرتوهای اینترنت وای فای قرار بگیرد؛ احساس ضعف، تنگی نفس و خارش در صورت خواهد کرد.

کیسه خواب او از جنس فلزاتی مانند نقره و مس است و همانند یک ورقه فلزی عمل می کند تا مانع ورود امواج رادیویی به درون کیسه خواب شود.

همین طور، یک ردیاب اشعه دستی 200 پوندی دارد تا در هر محلی سریعا بتواند امواج رادیویی را شناسایی کند.

این زن که همراه همسرش دایما در حال سفر و فرار از شهرها به سوی کوه ها هستند؛ از آینده و 5G می ترسد. نمی داند چه سرنوشتی در انتظارش است و به شوخی می گوید آخرش این امواج نجانش را می گیرند.

حساسیتی نادر و بیمارگونه

در حقیقت این زن به حساسیت EMF دچار شده است. به طور تصادفی متوجه شده که به امواج رادیویی حساسیت دارد ولی در آن زمان کسی حرفش را باور نمی کرد. در سال های اخیر، توجه بیشتری به افرادی دارای حساسیت EMF شده و انجمن هایی برای راهنمایی آن ها شکل گرفته است.

اگر روزی گلادول به مدت طولانی در معرض اشعه های الکترومغناطیسی باشد؛ مجبور می شود دو روز کامل در خانه حبس شود و از هر وسیله الکترونیکی که چنین اشعه هایی دارند (مانند تلویزیون) دوری کند. تقریبا همه چیز در خانه اش باید خاموش باشد تا دوباره حالش بهتر شود.

گفتنی است هنوز حساسیت به EMF از سوی مراجع و سازمان های بهداشت جهانی تایید نشده است و اگرچه علایمی زیادی برای آن وجود دارد و تحقیقات فراوانی اجرا شده ولی نتایج مشخصی نداشته است.

از سوی دیگر، نهادهای مرجع بارها اعلام کردند امواج رادیویی برای عموم انسان ها بی خطر بوده و عوارض جانبی مانند حساسیت و آلرژی ندارد.

گاهی اوقات اظهارنظرهایی می شنویم یا پای مطالب و کامنت های کاربران می خوانیم و در انجمن های به اصطلاح علمی درباره اش بحث می کنند که آدم به خودش شک…

دیروز، خبری در سایت های مختلف خارجی منتشر شد و بعد مانند همیشه سایت های ایرانی خط به خط ترجمه کردند و انعکاس دادند. در این خبر…

سال ها است درباره خطرات تشعشعات امواج رادیویی و به خصوص دکل ها و برج های مخابراتی و آنتن های موبایل بحث و اختلاف نظر وجود دارد. برخی از کارشناسان و…

منبع: شبکه چی
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 444

به "وضع وخامت بار زنی که به امواج وای فای و موبایل حساسیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع وخامت بار زنی که به امواج وای فای و موبایل حساسیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید