یک ایده زیبا و مقرون به صرفه برای شیک شدن خانه

به گزارش مجله تانی بای، هنگام بازسازی خانه یکی از چیزهایی که جلوه خانه را کاملا تغییر می دهد و فضای کسل کننده یک اتاق را تازه و مجذوب کننده می نماید تغییر رنگ دیوارها است.

یک ایده زیبا و مقرون به صرفه برای شیک شدن خانه

امروزه نقاشی مدرن ساختمان نسبت به شکل قدیمی آن، تغییراتی نموده است. استفاده از ابزارهای متنوع و به کار بردن ایده های تازه در نقاشی ساختمان باعث شده است که بتوانید با روش های جذابی به رنگ آمیزی دیوارهای خانه بپردازید. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش های مقرون به صرفه برای زیباسازی منزل می پردازیم.

روش های مقرون به صرفه برای زیباسازی منزل

برای رنگ آمیزی دیوارها و وسایل خانه به این روش، می توانید از سه وسیله بهره ببرید که در ادامه مطلب هرکدام از آن ها را جداگانه آنالیز می کنیم.

  • استفاده از غلتک تکسچر (طرح دار)
  • استفاده از مهرهای طرح دار
  • استفاده از شابلون

نقاشی طرح کاغذ دیواری با غلتک طرح دار

به طور کلی غلتک یا رولر یکی از ضروری ترین ابزار برای رنگ آمیزی دیوارهای خانه است. استفاده از غلتک راحت است و غیرحرفه ای ها هم به راحتی می توانند با استفاده از آن به رنگ آمیزی دیوارها و وسایل خانه بپردازند. علاوه بر آسان بودن، استفاده از غلتک به کار رنگ آمیزی سرعت می بخشد. هر چند با قلم مو هم می توان دیوارها و وسایل را رنگ کرد اما این کار زمان بر است و بهتر است از قلم مو برای رنگ کردن قرنیزها و سطوح کوچک استفاده گردد. غلتک ها در مقدار ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند و از دو جز تشکیل می شوند. فریم اصلی یا همان دسته فلزی غلتک و کاور یا سری آن که در سایزها و جنس های مختلفی وجود دارد.

نقاشی طرح کاغذ دیواری با مهرهای طرح دار

اگر در پی یک ابزار ساده برای ایجاد طرح های شیک هستید می توانید از مهرهای طرح دار بهره ببرید، این مهرها در طرح های مختلف و زیبایی وجود دارند. برای استفاده از این مهرها، ابتدا مهر را آغشته به رنگ کنید و با فشار ملایم بر روی سطح دیوار و یا هر وسیله دیگری بزنید. می توانید با تکرار طرح به شکل منظمی، طرح های یکسان همچون کاغذدیواری داشته باشید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بودن این وسیله در هر خانه ای لازم است! سر بزنید.

نقاشی طرح کاغذ دیواری با شابلون

شابلون ها یکی دیگر از ابزارهای مدرن رنگ آمیزی ساختمان هستند. شابلون ها با طرح های مختلفی به فروش می رسند و کار با آن ها بسیار راحت است. علاوه بر خرید، شما می توانید در خانه هم این شابلون ها را آماده کنید. به این صورت که، طرح های دلخواه تان را بر روی طلق بکشید و برش بزنید. حتی می توانید عبارات زیبا و یا کلمات مد نظرتان را هم بر روی طلق بکشید و سپس آن را بر روی دیوار و یا هر سطح صاف دیگری اجرا کنید. می توانید از طریق شابلون و تکرار یک طرح پشت سر هم کل یک دیوار و یا بخشی از آن را طرحی شبیه کاغذدیواری بزنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تزیین اتاق خواب با وسیله ای ساده و شیک را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 شهریور 1401 بروزرسانی: 15 شهریور 1401 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 2097

به "یک ایده زیبا و مقرون به صرفه برای شیک شدن خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایده زیبا و مقرون به صرفه برای شیک شدن خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید