آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

به گزارش مجله تانی بای، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) در نظر دارد آزمون مشاوران رتبه 3 فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هجدهم مهرماه آینده برگزار کند.

آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی نصر کشور؛ داوطلبانی که تمایل دارند در این آزمون شرکت نمایند می توانند از دهم شهریورماه با مراجعه به پورتال های سازمان های نظام صنفی استانی برای این آزمون ثبت نام نمایند .

ثبت نام آزمون مشاوران رتبه 3 فناوری اطلاعات و ارتباطات تا هفتم مهرماه ادامه خواهد داشت و نتایج مقدماتی آن نیز بیست و یکم مهرماه اعلام خواهد شد .

داوطبان برای شرکت در این آزمون ابتدا می بایست به عضویت سازمان های نظام صنفی رایانه ای استانی درآیند . آنها پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور با مراجعه به صفحه شخصی خود در پرتال استانی می توانند در بخش آزمون در این صفحه و پرداخت هزینه شرکت در آزمون به وسیله درگاه بانکی ثبت نام نمایند .

داوطلبان می توانند از چهار رشته تخصصی در نظر گرفته در آزمون تنها در دو رشته ثبت نام نمایند . درعین حال شرکت در آزمون عمومی الزامی است . این آزمون هم زمان در سراسر کشور و به صورت استانی برگزار می گردد.

برای آگاهی از منابع آزمون و اطلاعات تکمیلی می توان به پرتال سازمان نظام صنفی رایانه ای کشوربه نشانی irannsr.org و پرتال های استانی مراجعه کرد .

داوطلبانی که با موفقیت در این آزمون مجوز مشاوره رتبه 3 را کسب می نمایند می توانند به عنوان مشاور در پروژه های این حوزه فعالیت رسمی داشته باشند و این مجوز صلاحیت آنها را در ارائه نظرات کارشناسی در این پروژه ها تایید می نماید.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 329

به "آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید